[XOne] Account Recovery Probleempje

Discussie in 'Games' gestart door Pimmy, 16 okt 2004.

1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Hey, ik ben m'n account kwijt geraakt van mn harde schijf en nu dacht ik van achja die haal ik wel op met account recovery. Maar niet echt dus, je moet alles zo precies invullen dat ik niet meer weet of m'n telefoon nr. met +31 was, welke tel. nr. ik had gebruikt etc. ik heb nu echt zoveel geprobeerd en weet het ook niet meer :mad: Hoe kan ik de info nu achterhalen van mn account :'-( ?

EDIT: Ik dacht dat ik goed gezocht had maar niet echt, kzie dat ik even de helpdesk moet bellen, ik hoop dat het lukt

Laatst bewerkt: 16 okt 2004
  2. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon es bellen naar de help!
    Ik had ook dat probleem omdat ik de cc van iemand anders gebruikt heb en wist niet meer precies wiens tel nr enzo ik had ingevuld.
    Gewoon bellen naar de help & als jij je gamertag weet kunnen zij je de rest vertellen.
    Weet alleen het nr niet meer, maar dat kan je vast & zeker makkelijk vinden.
    Succes ermee!

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Moet lukken :) Als het gelukt is koop ik gelijk een memory card zodat ik dit niet nog is hoef te doen hehe :)

4. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    beetej vaag gedaan van de helpdesk .... kunnen zo alles te weten komen...:confused::confused: iedereen die je gamertag weet

Deel Deze Pagina