ok ik heb xbox live en alles werkt perfect maar mn xbox is ff paar weekies weg, en ik heb dus een xbox van iemand anders geleend, en ik wil graag op live ik probeer dat dus via account recovery, ik heb alleen 1 probleem: ik heb het nummer van mn credit card nummer, maar de rest heb ik niet helemaal precies, en als ik alles invul, dan zegt ie iets van YOUR ACCOUNT CANNOT BE RECOVERED AT THIS TIME, TRY AGAIN LATER en als ik het dus later doe, dan lukt het weer niet wie kan me helpen of heeft tips?
Koop bij Bol.com een memorycard voor 6 euro geloof ik. Daarnaa heb je nooit meer last van dit soort probleempjes. Een oplossing is om bij het invoeren van je gegevens alles precies zo in te voeren zoals op je credit card. Schrijf het desnoods ergens op. Voor nu valt er vrees ik niets te doen. :{
Tsja, als je problemen hebt met account recovery dan komt dat doordat je iets niet helemaal goed hebt ingevuld. Dat betekent dat je de helpdesk zult moeten bellen voor assistentie. Zij kunnen zien wat je goed en wat je fout invult.
ok bedankt.....maar dat YOUR ACCOUNT CANNOT BE RECOVERED AT THIS TIME, TRY AGAIN LATER betekent verder nix?
Nope ... je gegevens kunnen namelijk niet terug gevonden worden door een tik fout ... dus je moet, zoals Pejannl al heeft gezegd de helpdesk bellen