Hallo, Een hele tijd terug had ik een user aangemaakt, Scorpion*PR* Hier kreeg ik het alleen niet meer voor elkaar om een post te maken omdat ik geen rechten had. Ik heb toen deze user aangemaakt maar ik wil graag mijn email adres wijzigen. Helaas is die nog in gebruik door de Scorpion*PR* ... Zouden jullie die user kunnen verwijderen? Bedankt.
Je had toen waarschijnlijk niet op de link in het emailtje dat je kreeg geklikt. De user is verwijderd btw. Als je je emailadres verandert, moet je opnieuw het emailadres activeren! Je zult dan dus even niet kunnen posten!
dat doe ik dan wel later .... Ik heb er een beetje een zooitje van gemaakt. Sorry. Ik had eerst lost password gedaan bij mijn bekende email. Dus die kreeg ik terug (Scorpion*PR*), aangepast maar kon niet posten. Dus ik lees ergens dat je gewoon een nieuwe moet aanmaken omdat je het niet kunt veranderen. Dus ik wil een gebruiker aanmaken met mijn hotmail adres. Kreeg ik OOK een melding dat mijn emailadres al in gebruik was ??? dus heb maar voor ScoprionPR xbox@blablabla.com gebruikt (domain is van mij dus alles voor die blablaba komt in me mailbox), opeens bedacht ik me dat ik dit de vorige keer ook had .. dus heb lost password gedaan op hotmail en inderdaad, mijn userid Die ScoprionPR zal ik niet activeren, dus die zal verdwijnen???? of moet je die ook met de hand verwijderen??? Sorry BTW: na verwijdering mag je deze thead ook verwijderen