Kan iemand deze vraag beantwoorden. Had nog een trail card van een 12 maanden liggen die ik wou gebruiken zodat ik Live heb tot 14 februari 2007 En vervolgens deze strak overzet naar de X360. Dus ik de kraslaag verwijderd. Ga naar me account settings. Doorloop de procedure en vul vervolgens mijn trial code in. Nadat ik op verzonden heb gedrukt krijg ik de mededeling dat deze card al gebruikt is. Ik wou dus de MS helpdesk bellen, kan ik ze niet bereiken vanaf me mobiel omdat ik geen 0800nmrs kan bellen. Zijn soms alle trail cards geblokt ? Heeft iemand enig idee waarom deze het niet zou doen ? Mvg Eric,
met een trail kaart word bedoelt 2 maanden trail, maar jij hebt 12 maanden? Ik heb dit gisteren ook gedaan en ook nog mijn gamertag veranderd dat kan ook wanneer je hem met 12 maanden verlengt. Maar als ik jou was zou ik de cijfers en letters nog een keer goed bekijken en als hij het dan nog neit doet naar winkel gaan waar je hem hebt gekocht.
En idd, wat The Watcher zegt, CHECK goed alle cijfertjes. Ik heb ook eerst 3 keer moeten invoeren voordat het oké was. Gewoon S als Z enz. aanzien.
Nu wordt ie nog mooier. Ik wil het dus allemaal nog eens invoeren. Krijg ik een mededeling dat ik pas mijn account weer kan bijwerken als mijn huidige account op 14 februari 2006 verloopt. Ik ga toch maar ff de MS gasten morgen bellen. Dit gaat niet goed.
Dus als ik het goed begrijp: als je een 12 maanden account hebt kun je pas verlengen als deze verlopen is. en als je een trial card hebt voor b.v. 2 maanden dan kun je altijd updaten wanneer en zo vaak als je wilt mits je maar trial card gebruikt en niet die van 12 maanden.
Heb net die mensen van Xbox aan de lijn gehad. Het is wel allemaal goed gegaan. Heb nu Xbox Live tot 14 februari 2007 Ben vaak on-line met PES5, dus wie zin heeft....
Het hoort niet helemaal bij het onderwerp, maar ik wilde even een simpele vraag stellen en daar niet meteen een nieuwe thread voor aanmaken: Ik heb nu xbox live via een 3 maanden kaart. Deze loopt over ongeveer een maandje af. Nu heb ik hier ook nog een 12 jaar starterskit liggen.. Hoe moet ik dat nu doen zodat ik niet op automatisch betalen overga maar op de starterskit? Alvast bedankt..
Huh, kan je je gamertag veranderen? Ik heb nu bijna een jaar xboxlive en 20 april word het vanzelf verlengd, kheb net een mailtje gekregen. Kan ik me gamertag dan veranderen? Kheb een 360
ik heb ook een vraag. Ik heb 2 3month kaarten (360). Kan ik die gewoon meteen na elkaar invoeren zodat ik 6 maanden heb, of moet ik eerst 3 maanden wachten voordat ik die andere in kan voeren? Alvast bedankt
Maar zit er nog een "houdbaarheidsdatum" op zo'n kaart of kan ik em gewoon invoeren wanneer ik wil? Niet dat ik em na 3 maande wil invoere en dat het dan niet kan vanwege een limiet ofzo. Als ik em gwoon kan invoere wanneer ik wil is t probleem opgelost. Alvast bedankt