Accu probleem met opladen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dcoeleveld, 3 mei 2010.

1. Dcoeleveld

Dcoeleveld Member

Leuk Bevonden:
    0
    halo mensen
    ik heb er 4 van deze Xbox 360 Play en Charge kit 3 witte en [1 zwarte deze doet het gewoon]
    dan geeft hij heel even rood aan en dan geeft hij na paar telelen groen aan
    als ik controler los maak van de laader dan doet ie heel even dan zegd hij you conect controler maar die packs heb ik al een tijdje niet meer gebruikt en die zwarte pack ook niet maar die doet het wel met op laaden

weet iemand wat er aan de hand is met de witten packs

alvast bedankt voor de hulp

zijn er veel mensen ook last van hebben van dit probleem

gr Dcoeleveld:mad:

Laatst bewerkt: 9 mei 2010
  2. TDF GANGSTER NL

TDF GANGSTER NL STB MEMBER

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe oud jou battery packs zijn maar de mijne zijn +-2 jaar oud en werken nog maar een uur ofzo. Terwijl deze eerst makkelijk 8 tot 12 uur meegingen. Dus ze hebben een bepaalde levensduur.

Laatst bewerkt: 3 mei 2010
  3. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Mjah, ik heb 1 van mijn packs al redelijk lang, +- 2 jaar en 1 pack is ongeveer een jaar oud nu. De oudste pack gaat denk ik geen 6 uur meer mee, de nieuwere pack gaat zo'n 8 uur mee denk ik (dit was in het begin bijna dubbel zo lang). Even voor de duidelijkheid: Ik leg ze alleen aan de lader als mijn controller uitvalt en ik speel er ook nooit mee als ze aan het opladen zijn (als de 1 leeg is gebruik ik de ander, ze zijn niet voor niets draadloos :+)

Hoe oud zijn de packs? Heb je meer dan 1 kabel/controller gebruikt om het te proberen?

Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Weggooien die pack, daar heb je niks aan. Gewoon een setje goede GP batterijen kopen met lader, en dan kan je jaren vooruit. In tegen stelling tot die neppe accu's van Microsoft, want het zijn gewoon 2 batterijen met elkaar verbonden:

5. LeGerman

LeGerman Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga ajb Nederlands leren!

/Mod Als je niets zinnigs hebt te melden, reageer dan niet. Je hoeft niet continu iedereen af te kraken en op zijn spelling te wijzen. Volgende keer zal het een waarschuwing opleveren - Cookie

6. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik wil niet zeuren hoor, maar ze noemen het ook geen accu's. Microsoft noemt het een battery pack, wat dus ook gewoon klopt.

Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  7. Dcoeleveld

Dcoeleveld Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb eerst 2 wittenheb ik ongeveer 2 a 3 jaar maar dat weet ik niet zeker meer en heb ik het zelfde probleem daarna heb ik weer 2 neuwen gekocht dat is een zwarten en 1 witten neuwen gekocht en die zwarte doet het ge woon die heb ik ook al een tijdje
    dat vind ik wel raar maar hoe lang levens duur hebben die pack dan
    maar die andre twee witten heb ik alpaarmanden niet meer gebruikt siend 2 3 weeken geleeden ben ik weer mee aan het spelen

8. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    battery packs zijn kansloos, had er vier en alle begaven ze het veel te snel. Heb nu een 4 paar hema oplaadbare batterijen en die zijn een uitstekend alternatief.

9. Dcoeleveld

Dcoeleveld Member

Leuk Bevonden:
    0
    gaat het over mijn D coeleveld

wie kraakt mijn af of is het niet naar mijn bedoelt

Dcoeleveld

10. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
  11. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Kan niet veel zijn.
    Een 3600mAh accu opladen via USB gaat een eeuwigheid duren 8)

Ik zit er aan te denken om over te stappen op losse Lithium-Ion penlite batterijen.
    Heb nu al 3 Xbox360 accu's die overleden zijn.

12. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb hetzelfde idee. Hoe lang zou dat opladen duren met een gewone oplader dan?

Ik moet steeds vaker mn batterypack opladen, maar eerlijk gezegd zie ik op om telkens die batterijen erin te moeten doen. Als ik aan t gamen ben wil ik niet wachten.

Waarom is er geen 3600mah batterypack voor de xbox die gewoon in de quick charger kan?

13. Dcoeleveld

Dcoeleveld Member

Leuk Bevonden:
    0
    open maaken en in elkaar zetten

halo ken je die packs gewoon open maaken dan anderen er in doen
    of kan dat niet als het wel kan zou je me willen vertelen hoe ik dat moet doen

14. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Kan niet, want de twee helften zijn aan elkaar gelijmd.

Koop gewoon een 15minute/30minute/1hour charger van een goed merk en batterijen van 2700mAh, dan kan je weer ff vooruit.

15. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    En standaard pc usb-poort kan maximaal laden met 500mA , 3600:500 =7,2 uur (minimale laadtijd).
    Ik heb hier nog 2 usb-lader liggen die je in het stopcontact kunt drukken , Philips=350mA en Apple = 1A.

Ik heb een losse accu pack van Philips (Lithium polymer - 2000 mAh) en deze laden via de pc duurt soms een eeuwigheid.

16. Dcoeleveld

Dcoeleveld Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt

oke bedank

17. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Wat is een goede set? Batterijen en lader dus?

Ik neem aan dat je beter geen gewone lader kunt gebruiken? Daar heb ik er nog 2 van liggen namelijk.

18. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Zoek naar een GP Powerbank of een Varta. GP heeft een lader die in 8 minuten oplaad (claimen ze, wat daar van waar is..), Varta heeft een 15minute charger. Hier op het werk staat ook een 15 minute charger van Duracell, maar die doet er ongeveer een half uur over.

19. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die laden snel op dan! Ik heb thuis ook nog wel een lader liggen, als ik het goed heb één van GP. Die had ik altijd gebruikt toen ik nog een MP3 speler had met oplaadbare AAA batterijen.

Hoe zit het ook alweer om zo lang mogelijk met batterijen/accu's te doen?
    Volledig doorspelen doet de batterijen leeg zijn en weer opladen is toch beter dan een paar uur spelen en weer aan de lader hangen? (dus zo min mogelijk oplaad cyclussen?)

Laatst bewerkt: 6 mei 2010
  20. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    15 minuten is wel heel snel! Ik ben n GP lader tegengekomen die 1 uur per batterij doet (2700 mah). Lader incl 4 GP 2700mah voor iets van €32

Deel Deze Pagina