Achievement Unlocked: 20.000 posts op het Xboxworld forum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 21 nov 2007.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    [​IMG][​IMG]
    Wie had ooit kunnen bedenken dat ik op een Xbox gerelateerde forum mijn 20.000ste post zou plaatsen. Toch is het vandaag zo ver , ruim 6 jaar na mijn eerste post. Op 16 maart 2002 werd ik lid van Xboxworld een klein en gezellig forum welke zich volledig richtte op Microsoft eerste game console. Mijn eerste post ging over de functies van de nieuwe console van Microsoft. Zou het bijvoorbeeld mogelijk zijn om video te streamen naar je Xbox of kan je hem ook als Media Center gebruiken? Ik heb daarna een tijd niets gepost, maar in augustus begon ik pas echt enthousiast te posten. De reden? Xbox Live komt er aan!

Ik heb net een aantal van mijn oude posts terug gelezen en dat is eigenlijk best vermakelijk. Ik doe eigenlijk alles wat ik nu juist probeer te voorkomen. Ik opende namelijk voor elke poep en een zucht een nieuwe thread. Vooral als het om Xbox Live ging. Wat wilde ik toen al erg graag met de Beta van Xbox Live mee doen (en wat baalde ik dat de Engelse eerder konden spelen). Tevens schreef ik Microsoft meestal met het $ teken. Ik had toen der tijd namelijk de Xbox 360 gekocht vanwege de volgende functies en mogelijkheden:
    · De Xbox heeft een ingebouwde HDD (dus je kan er Linux op draaien – Ik was toen een Linux Nerd)
    · De Xbox heeft een ingebouwde Lan Poort
    · De Xbox ziet er grafisch stukken beter uit dan de PS2 en de Gamecube
    · Het is een Micosoft Product
    · Xbox Live klinkt leuk (spelen met meerdere mensen waar dan ook ter wereld)

Rond kerst kon ik via mijn neef uit Engeland Xbox Live regelen (via zijn credit card aangeschaft) zo kreeg ik een jaar Live en was toen een van de eerste Nederlanders die Xbox Live speelde. Het eerste spel dat ik speelde op Live was Unreal Championship. Geweldig spel, geweldige ervaring. Het was eigenlijk wel jammer dat Halo niet speelbaar was op Live, maar ook daar was een oplossing voor. Gewoon spelen via Gamespy of Xbconnect. In december werden er ook mensen uitgenodigd voor de Xbox Live Beta test en ik was een van de gelukkige (maar ja ik speelde toen al op live). Tijdens de beta hielp ik andere leden om op Live te komen en raakte al snel gewend aan de lastige Xbox foutcodes.

In 2003 ben ik een Crew Member geweest bij Xboxworld. Ik kreeg het druk met de politiek en ben later moderator geworden. Wat ik een tijdje met plezier gedaan heb. Tijdens de launch van Xbox Live was het een gekke huis op het forum. Er werden toen veel threads door mij gesloten, omdat ik het overzicht niet kon bewaken. In de reguliere Xbox fora bleef ik wat nieuwtjes posten, omdat ik Xbox nieuws vergaren niet kon laten.

In december 2003 heb ik het Mod team verlaten , maar ik bleef actief op het forum. Ik miste de mensen en het forum. Ik was toen ook actief geworden bij Xboxarena.nl en bij Xboxyde. De gruchten molen begon ook weer te draaien en het was in 2004 dat de nieuwe Xbox aangekondigd werd. In het Live forum van XBW bleef ik trouw de mensen helpen. In 2005 werd ik Xbox.nl Moderator en Ambassadeur Tevens kon ik de X05 van dicht bij meemaken. Het was het paradijs voor een Xbox enthousiast. De Xbox 360 blijft voor mij een zeer fijne console. In mei 2006 rond de launch van de 360 werd aan mij gevraagd of ik weer zin had om het mod team van XBW te versterken. Ik doe dit nog steeds met alle plezier. Verder heb ik een eigen weblog (Fardo.nl / Gamelifestyle.nl waar ik probeer game gerelateerd nieuws te posten) Kameo ondersteund me daar in. Ik heb natuurlijk nog wel een paar andere dingen voor de community gedaan maar ja dan blijf ik :x

Via deze weg wil ik daarom de Crew, de leden en Microsoft bedanken voor het supporten van deze bijzondere console. Het blijft een verslaving om de post van de leden van XBW te lezen en waar ik kan wil ik mensen met Xbox (Live) Problemen blijven helpen. Op naar de 40.000 posts in deze bijzondere Community.
    thnx Willem ;)

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Tof stukje Fardo. :cool:

Ik kan me die oude header nog herrinneren!

Maar toch één vraagje, hoe veel van die 20.000 posts zijn nu echt? ;)

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  4. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol 5g maar voor die achievement :9?

5. Jeroensky

Jeroensky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een felicitatie waard!

6. Jorden Ajax

Jorden Ajax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd = :D en bedankt voor de altijd goede raad :p (lijkt wel ofie weggaat :p)

7. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    Voor achievements hebben we hier een aparte thread:

Show je achievements [deel 6]

Deze kan dus dicht, slotje aub mod!

:+O-)}:]

Congratz Fardo met deze prestatie!

8. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Gefeliciteerd Fardo, op naar de 40.000!

Proost :+

9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Spammer... *votes for ip-ban*

:+

Grats, denk je nog niet aan pensioen? :+

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Congrats! \o/

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Haha, mooi verhaaltje Fardo! Is inderdaad die 20,000e post waard. ;) Gefeliciteerd. :+

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zeker mooi verhaaltje. 20.000 posts alweer. Geen spam, puur inhoud. Congrats!

13. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Gefeliciteerd Fardo met deze unieke mijlpaal:thumbs: Naast het helpen met problemen die mensen hebben met hun Xbox Live heb je mij een paar maanden geleden goed geholpen met Joomla, nogmaals bedankt daarvoor:cool:

Op naar de 40.000:b:

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Leuk stukje. The history of Fardo :cool: Gaat snel met post...

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Congrats Fardo! :)

16. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd Fardo!!!

Klinkt wel grapig : ''Xbox live klinkt leuk'' moet je zien wat er van geworden is...

PS: Ik heb je in mijn vriendenlijst kan je ook een keer halo 3 ofzo spelen? Kan ik even zien of je in gamen net zo goed bent als met forums :9

17. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Gz Fardo! :cool:

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou Fardo, ik heb je inmiddels ingehaald wat betreft Gamerscore....maar wat betreft postcount zal het nog wel ff duren vrees ik ;)

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gefeliciteerd Fardo! \o/

20. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt dus nog 995 gamerscore te gaan Fardo. Ben benieuwd.

Deel Deze Pagina