Hallo Allen, Ik heb een vraagje, Ik heb laat mijn account recoverd bij een vriend van mij om resident evil te spelen. Nu is het zo dat ik de dag daarna zonder er bij na te denken thuis verder heb gespeeld zonder mij account weer terug te recoveren. Het ziet er nu naar uit dat een aantal achievement kwijt als ik mij account nu wel terug te recover. Of is dat niet het geval? Blijven mijn save games die op de harde schijf staan of worden die overschreven? Thanx Dennis
Achievements kan je niet kwijtraken, deze zullen ten alle tijden aan de gamercard gekoppeld blijven. Ook zullen je savegames bewaard blijven.
Ok, maar als ik nu bij die vriend kijk in zijn vriendelijst waar ik in sta. Dan heb ik 7915 punten terwijl ik nu ondertussen ongeveer 8500 punten heb op mijn xbox thuis. En ik moet mij account terug recoveren overschrijft hij mijt 8500 punten niet voor de 7915 die er nu staan online?
kijk het werkt zo : als je je gamertag bij iemand recovert, moet je daarna thuis ook weer recoveren dus die punten bij je vriend thuis heeft ie opgeslagen op internet( je card) zegmaar en de punten die je thuis heb gehaald heb je alleen als je op je eigen account heb gespeeld die je weer opnieuw hebt recovered..
Dan heb je dus 600 punten offline gehaald waardoor ze nog niet zijn geupdate. In dit geval weet ik het eigenlijk niet. Ik denk dat hij dan inderdaad terug gaat naar die 7915 omdat hij sindsdien niet meer is geupdate. Ik kan dit alleen niet met zekerheid zeggen. Misschien iemand anders die dit wel weet?
Dan moet je eerst bij die vriend even op live inloggen denk ik om die 600GS veilig te stellen (zorg dat het bij xbox.com geupdate is)