Hallo allemaal, ben net nieuw hier. Heb een tijdje lopen zoeken naar een antwoord op mij vraag maar heb hem niet kunnen vinden dus vandaar dat ik even een draadje opstart. Het probleem is dat ik gister bij een maatje me TAG heb opgehaald om bij hem te gamen. Vanochtend Assasins Creed uitgespeeld. Dus ik dacht ff R6 online doen. Dus weer gamertag opnieuw ophalen. Blijkt nou dat de achievments die ik bij AS had gehaald niet bij me opgehaalde gamertag werden opgeteld. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Alvast bedankt! Ro1985
volgens mij is dit tegen het "uitlenen" van je account... heb je die AC achievements met jou TAG op de xbox van je vriend gehaald?
De enige manier om de achievements te krijgen is om deze op nieuw te behalen Wat is er gebeurt 1. Je account thuis is Actief (0) 2. Je logt in bij een vriend. Het account bij je vriend wordt actief en kirjgt de waarde (0+1) je account thuis is nu niet meer correct 3. Je gaat weg bij je virend 4. Je gaat speelt niet on-line met je account thuis en behaald de AC achievements (0) 5 Je gaat account recoveren (account (0+1)) en Live overschrijft je oude account en je verliest je achievements die je op je oude account hebt behaald Moraal van het verhaal gebruik of een memory unit als je bij je vriend gaat spelen of recover je account als je thuis komt. Anders maak je geen progressie
Dit in principe niet. Als je er alleen op bezoek gaat past het juist bij de Way of Life van de Xbox 360.
Klopt is ik speel vaak genoeg op andere 360's (daarom heb ik ook een memory unit) .. maar goed wat ik heb beschreven is gebeurt
Ik wou precies dezelfde vraag stellen dus bedankt voor het antwoord. Maar nu is het zo dat die achievements die ik heb gehaald niet overniew kan worden gehaald denk ik: Bij forza motorsport 2 (all gold semi-pro) bijvoorbeeld. Een memory card is dan toch eigenlijk wel een goed idee. Maar als je voordat je ergens anders heen gaat thuis nog ff xboxlive opgaat om je achievements op internet te zetten zeg maar, en je recoverd daarna bij iemand anders en weer thuis, is er niks aan de hand?
nee dan is er nix aan de hand. Als je de achievements maar on-line behaald 1. Je account thuis is Actief (0) 2. Je logt in bij een vriend. Het account bij je vriend wordt actief en kirjgt de waarde (0+1) je account thuis is nu niet meer correct 3. Je gaat weg bij je virend 4. Je gaat speelt niet on-line met je account thuis en behaald de AC achievements (0) 5 Je gaat account recoveren (account (0+1)) en Live overschrijft je oude account en je verliest je achievements die je op je oude account hebt behaald
Dus als je op je memeory unit je account laas, en bij een vriend gaat spelen, kan je online ook spelen? Dus hij op zijn account en jij op je eigen account bijv halo?