[XOne] Achievements weg

Discussie in 'Games' gestart door Frank6892, 6 nov 2012.

1. Frank6892

Frank6892 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensten,

Heb een tijdje offline gespeeld op de xbox, afgelopen week nog de nieuwe update gedownload en weer ofline gespeeld. Enkele achievements gehaald, en wilde internet weer aansluiten. Kreeg melding dat dit niet ging en dat ik het profiel opnieuw moest downloaden. Ik heb dit gedaan, waarna verschillende(laatst behaalde) achievements verdwenen zijn.

Hoe komt dit en hoe kan ik dit voorkomen?

Gr Frank

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Als je je profiel recoverd ben je inderdaad je achievements kwijt. Kun je niks aan doen.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Voor de duidelijkheid; als je je profiel recovered na offline te zijn geweest ben je je achievements kwijt die je in die periode had gehaald. Als je je profiel recovered download je de laatst bekende versie van je profiel. Als je sinds je laatste achievements niet online bent geweest zijn die op de server van Microsoft dus niet bekend en download je die niet mee.

4. Frank6892

Frank6892 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah vandaar.. logisch inderdaad. Is bij jullie ook bekend waarom ik de melding kreeg dat ik eerst mijn account moest downloaden alvorens ik online kon gaan? Zit namelijk met 1 internetkabel op pc en xbox, dus speel vaker ofline dan online.. En heb geen zin om dit weer opnieuw mee te maken

5. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hub kopen voor 10 euro of zo :)
    internet kabel in de hub, kabel vanuit hub naar je xbox en 1 naar je pc hollaaa heb e het niet nog een keer.

6. Frank6892

Frank6892 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goeie! Toevallig ook antwoord hoe deze melding tevoorschijn kan komen? Heb dit nooit eerder gehad namelijk

Deel Deze Pagina