Ik zoek dus een bestandje waarmee ik muziekbestandjes die .acm blijken te heten kan omzetten naar .mp3 of een andere gangbare vorm. Ik heb zelf gezocht, en kwam enkele programma's tegen die ACM bleken te ondersteunen voor het omzetten, maar naderhand bleek dit niet zo te zijn (waarschijnlijk zal hier een ander acm bestand mee bedoeld worden) Iemand een programmaatje waarme .acm muziek omgezet kan worden? Bedankt.
Ik heb zo'n zelfde probleem, ik zoek namelijk een programma waar ik AAC bestanden kan omzetten naar mp3 bestanden. Heeft daar iemand iets voor?
Dat bedoel ik dus, er staat dat het een ACM converter is, maar worden daar daadwerkelijk de bestandjes die ik wil omzetten ook ondersteund? "ACM Convert is a simple to use standalone tool that allows you to convert between MP3 and WAV. Not only is there an easy way to encode WAV's to MP3's, but to decode them back as well! As with all things Microsoft, there are a couple of caveats to get it working (you need both ACM and NetShow installed)." Denk het niet. Maar ik zal het proberen. Edit: geprobeerd; geen succes. .acm wordt niet erkend... Ik kwam dit ook tegen toen ik zocht. Probeer google eens, ik denk dat je dan al vrij snel succes hebt.
Ik heb idd een programma gevonden, maar ik merk wel dat de kwaliteit flink achteruit gaat Heeft niemand een programma waarmee ik nummers van cd's kan rippen zonder dat die me die AAC bestanden aanmaakt, maar meteen MP3 bestanden? (en dan geen mediaplayer aub ) Edit:// Laat maar, ik heb al wat gevonden