Hoi mensen, Wie heeft zijn ps2 al gekregen die je bij de actie van sony krijgt als je een van de onderstaande tv's heb gekocht? Sony KV-28FQ86 Sony KV-28FX68 Sony KV-32FX68 Sony KV-32FQ86
Ze blijven maar dingen er gratis bijgeven.. Als je hiero in de stad 'n broek kocht kreeg je er een gratis kaartje van rené froger bij
Als het goed is hebben alle winkels die actie omdat dit vanuit Sony zelf gaat. De actie duurd tot 31 Juli. Ik heb in iedergeval de €100 terug gevraagt want ik heb al een ps2
Bij the phonehouse krijg je gratis een ps2 als je een bepaalde mobiel koopt. Als sony zo hun klanten moeten krijgen zijn ze best wanhopig denk ik. Ze moeten ze zelfs gratis weggeven!
Is juist erg slimme actie van Sony, je krijgt een console (waar ze toch al geen winst op maken als ie gewoon gekocht wordt) gratis, maar er zitten geen games of maar één game bij. Je wordt dus verplicht games te kopen en daar maken ze juist de meeste winst op... Niet wanhopig, maar gewoon een slimme marketingtruuk...
Altijd fijn dit soort acties. Sony zeker niet wanhopig, maar erg slim. Trouwens bij phonehouse (dacht ik) hadden ze ook zo'n aanbieding, alleen dan een gratis xbox. En microsoft is toch ook niet al te wanhopig Nut van deze thread, voor de mensen die het niet gebrijpen, is om mensen te laten zien dat deze actie loopt. Dus voor de mensen die toch van plan waren om een nieuwe tv te kopen is dit best handig
Uitstekende actie ja. Geld wordt toch verdiend aan de verkoop van games. Nu maar hopen dat de tv van m'n ouders deze week het loodje gaat leggen. Misschien een helpende hand toesteken?
ik heb ook gebruik gemaakt van die sony actie met gratis ps2. maar hoelang duurt het nou voordat je hem krijgt? kwacht er al meer dan 3 weken op