1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

acties van moderators e.d.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door NL_Wouter, 12 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    deze thread wordt 10 tegen 1 gesloten, maar dat maakt niet uit.

    Ik erger me dood aan het feit dat wij geen filmpjes mogen posten BUITEN de funny filmpjes draad, en kobold komt ff langsfietsen en hij pleurt gelijk een filmpje buiten de draad neer, en het erge is, een mod heeft een reactie IN deze thread geplaatst, en OFF-TOPIC ook nog.

    uitleg hierover?
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  2. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar zie jij een funny filmpjes draad dan ? en waarom wil jij je filmpje daarbuiten posten en niet in die draad?
     
  3. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    kijk maar eens goed in de green mile, en het gaat niet om de filmpjes, maar het machtmisbruik van de mod's
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    :{ Ik vind de Green Mile juist netjes zo ... anders start iedereen een eigen thread en dan is de green mile zo verzadigd als wat... ehm waar staat de thread die jij bedoeld?
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  5. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    nee ik vind dat iedereen zich aan de regels moet houden, dus ook de mods. Filmpjes horen in funny filmpjes thread plaats, plaatjes in de funny pics thread.
     
  6. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Allemaal toch heel logisch gewoon. Ik vindt het netjes verzorgt.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kobold is trouwens een geval apart... Hij hoort niet bij de moderators of admin... hij is de bazin van deze site ;)
     
  8. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Waarom Bazin? Het is toch een kerel? Of...toch...nee, ranzig!
     
  9. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    dit gaat niet over het geslacht van mirik, dit gaat over de acties van moderators
     
  10. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    boeit dat dan? hij is in eerste instantie gewoon een member.Hij moet zich net zo aan de regels houden als de rest.Zelfde geld voor bijv balkelende.In eerste plaats is ie bewoner van dit land.en hij heeft zich dus net zo aan de regels te houden als de "gewone"burger.
     
  11. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    tja ben het een beetje met hem eens vindt het een leuk forum hier hoor maar neem nou motor-forum daar mag veel meer (niet teveel) en is de sfeer meteen veel relaxer..... :)
     
  12. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    prrrf, man man man, het lijkt wel alsof het een zaak van leven of dood is voor je :D:D:D:D. Overdrijf toch niet zo. Zoals ze zeggen, maak van een mug geen olifant _0/
     
  13. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    neeh het gaat hier om het id.Als een "normale" member een vergelijkbare actie maakt.Krijgt ie de volle laag over zich heen en word het zonder pardon gesloten.Consequentie en objectiviteit ontbreekt imo zeker in dit geval
     
  14. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ben het met de thread starter eens, ik vind ook dat de moderators zo on-insequent handelen als maar kan.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    Hij is geen gewone Member. Hij is de baas... zonder hem en de crew geen xboxworld en Kobold loopt niet zo vaak op het forum rond ;) ... in het begin wel, maar nu alleen sporadisch ... hij heeft het druk met nieuws zoeken en posten
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  16. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    tjah ik zie dat toch anders:zonder de members was xbw niet geweest wat het nu is.DAt hij de gene is die dit heeft opgezet en samen met een crew dit onderhoud is 1.Maar dat maakt niet dat ie de regels aan zijn laars mag lappen=concequentie ...
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mjah als Mirik vandaag besluit om te stoppen met de site ... dan is er geen xbw meer
    Loopt er een member weg .... dan is er nog hoop .... ach waar een mens zich druk om kan maken ;)
     
  18. Un Über männer

    Un Über männer Registered User

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien bedoelde hij deze thread met die filmpjes :confused: :confused:
     
  19. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik snap dit niet zo, mods moeten zich nu tegenover jullie verantwoorden? Kobold is hier de baas en zelfs bazen maken wel eens een foutje? :{

    Dit is de zoveelste domme post van jou, über männer...
     
  20. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik vind er ook weinig mis aan, als je een zeer leuk filmpje hebt en je maakt er een leuke post van. Als je gewoon alleen de link neerdumpt, ok.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina