[PC] Acties

Discussie in 'Games' gestart door dsfan, 9 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dsfan

    dsfan geen woorden voor...

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Regelmatig syn er acties bij winkels met spellen in de aanbieding.
    Handig om eerst ff te bespreken of het echt so handig is!

    Die freerecordshop actie, hoeveel games mag je tegelijk inwisselen? staat niet in voorwaarden...
     
  2. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is al een thread over koopjes, aanbiedingen enz. ik denk dat deze weggaat... :+
     
  3. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja...waar heb je Nederlands les gevolgd? Volgens mij wil je dat we allemaal op je link klikken in je sig. Maakt niet uit trouwens , is een leuke link.
    Ik dacht dat je bij de FRS games mag inwisselen die minder dan een half jaar oud zijn en die je bij de FRS zelf hebt gekocht. Dan krijg je zelfs games niet gratis, je krijgt korting. (eigenlijk wel een beetje afpersing)
     
  4. exilim

    exilim mASter_eXiLim

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, heb nu oowk een wat grotere inbox.... Maar ikvin aktie van FRS wel leuk... Maar deze gaat denkik dicht is al wat over te vinde opt forum ff zoeke hé...
     
  5. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Als ze ouder dan een half jaar zijn mag je ze nog wel inleveren maar krijg je minder korting/cash. Ze dwingen je verder tot niets, dus hoe je bij afpersing komt? :confused:
     
  6. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Mocht iemand de werkelijke regeling van de FRS kennen, zie ik hem graag gepost in de koopjes thread.

    Toch wel de plek om deze zaken te bespreken :).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina