Action Replay

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door n3m, 12 dec 2002.

  1. n3m

    n3m Nosy

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    De meest bekende en betrouwbare manier om je verder te brengen in de game nu ook voor de Xbox

    Infinite lives and bullets, open alle levels en characters, maximum strength... Alles kan met de Action replay. Vastzitten in een spel en de haren uit je hoofd trekken is er niet meer bij. De Action Replay opent alle letterlijke en figuurlijke deuren in jouw Xbox games.

    De Action Replay is te updaten wanneer meer codes vrijkomen voor de nieuwste Xbox games.
    ---------------------

    zo te horen is dit net zoiets als Gameshark, maar... ik wist helemaal niet dat zoiets uitkwam (15 december)
    (http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=440026)
    dus dit is waarschijnlijk gewoon BS?



    en nu ik t toch over die site heb, http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=440005 dat is toch de goeie kabel voor surround? en hoe komt t dan dat er 3 tulpjes op t kastje zitten?
     
  2. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit is zonde van het spel wat je gaat spelen, ik kwam bv maar niet verder met Buffy en wou bijna cheats gaan gebruiken maar heb het gelukkig net niet gedaan, want ik ben nu weer verder!!

    Ik vind het gewoon verkrachten van het spel als je zulk soort dingen gaat gebruiken.. net of je het zelf dan niet kan ofzo..
     
  3. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    shriko je zegt net zelf dat je het bijna wou gaan doen, en dan andere mensen afzeiken die het wel doen.

    BEETJE VREEMD MANNETJE BEN JIJ
     
  4. aja_x_box

    aja_x_box **RaSTaFaRi**

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    en waar kan ik deze DVD krijgen/kopen
     
  5. aja_x_box

    aja_x_box **RaSTaFaRi**

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    ik w8 ook nog steeds op die REGION X
     
  6. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4


    was niet bedoeling om af te zeiken, maar van.. zonde van het spel.. ik ik zei ook bijna, niet helemaal.

    ssst.. niet iedereen hoeft et te weten 8)


    it's allready spreading!
     
  7. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Bahaha :+

    Een beetje vreemd, maar wel lekker.
     
  8. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja, beetje vreemd mannetje ben jij. 8) ;)

    Ik zit vol smart te wachten op Action Replay. Ik zit met Crash Bandikrot hopeloos vast bij de eerste boss (ja, een beetje zielig wel, he? :eek: ) en wil zo graag verder spelen met CB. Ik heb nu 60 Euro of zo betaald voor een game waarvan ik amper een kwart kan spelen. Da's nie leuk. :'-(

    En ja, ik wil graag games uitspelen zonder cheats. Is me bij Halo en DOA3 al gelukt en bij TS2 ben ik ook al een eind op weg. Maar als ik nou écht vast kom te zitten dan is AR een uitkomst.

    Ik schaam me er niet voor dat ik sommige levels of spellen minder goed kan dan een ander. Ik heb weer andere talenten. :D

    Maar jij ben wel een beedje vreemt. ;) :+

    /edit: Volgens Play.com is ie 'out now, waiting for stock', maar Codejunkies, de uitgevers van AR, meld nog helemaal niets over een Xbox versie... :confused:
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2002
  9. Kami

    Kami JSRF addict

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Een Action Replay is vooral leuk als je zelf codes kan zoeken...wat op de xbox helemaal zou moeten kunnen dankzij de harde schijf.
    Op de megadrive kon je dat ook doen, codes zoeken... en dan ga je meestal niet naar de voordehand liggende codes zoeken, maar naar gekke codes zoals het speelbaar maken van vijanden, of op die manier achter gebleven code te ondekken (uit de europese editite van Streets of rage 3 was een vijand gehaald omdat het een belediging voor homos zou zijn..deze was er dus niet uit,, alleen maar geblokkeerd, door de AR kon ik zelfs het spel met hem spelen.)

    De Action Replay is ook leuk als je een spel gehuurd hebt, en toch niet van plan bent te gaan kopen, dan kan je hem heel snel uitspelen met de AR..puur vermaak :D
    OF voor spelen die je al een aantal maanden niet hebt aangeraakt...

    een dik vet nadeel van de AR is, is dat hij geen verschil ziet tussen online games en offline games...waardoor je dus vette cheaters kan gaan verwachten in unreal,whacked...etc.
    MS weet dit ook, dus ik vraag me af of de AR wel gereleased wordt :confused:
     
  10. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Helaas, Action Replay voor de Xbox kun je volgens mij wel definitief shaken.

    Dit stond op het forum van Codejunkies:

    We have currently refunded all of the pre-orders for X-Box AR. That doesn't neccessarily mean that we will NEVER do it, but I wouldn't hold your breath.

    Dat zuigt! :mad:

    Oh ja, hier is hun commentaar over DVD Region X:

    The situation with this is much the same as with the AR I'm afraid. We haven't DEFINATELY said that we won't EVER do one, but don't hold your breath.
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2002
  11. sexylexy

    sexylexy Guest

    ik wil dat ding hebben!
     
  12. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    juist eindelijk komt die, mensen dit doen moet je gewoon halen, het kan echt heel veel xtra's bedien voor een spel, stel je hebt een spel dat je al heel lang niet meer speelt, dit ding kan dan kleine dingetjes veranderen waardoor het een geheel nieuwe uitdaging kan vormen, ook spellen waarbij je gewoon niet verder komt, daar kan hij voor zorgen dat je er wel langs komt, ik ga dit ding zeker halen.
     
  13. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja, maar hij komt dus niet, zoals ik hierboven al schreef. Alle mensen die vooraf bij Codejunkies besteld hadden hebben inmiddels hun cente terug gekregen... Boehoe! :'-(
     
  14. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm, waarom staat die dan nog bij dim plus (ik zeg niet dat je ongelijk heb hoor)
     
  15. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ick heb ghene idee. Maar Codejunkies is de uitgever van de software, dus als die 'm niet uitgeven kan Dimplus 'm niet verkopen.
     
  16. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat je ongelijk heb eigenlijk :+
     
  17. T4rg3t

    T4rg3t -IDR-

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vraag me af of je met dat action replay ook bijvoorbeeld de downloads van live kan krijgen (ik heb geen live en dat zal voorlopig ook niet gebeuren)
    Ik zou die pgr downloads namelijk heel graag krijgen ;) (of brengen ze misschien zo'n disc uit, die je ook bij doa 3 in amerika had?)
    Het is ook handig voor updates, voor bijv. espn nhl hockey...
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee dat kan niet ...
     
  19. T4rg3t

    T4rg3t -IDR-

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    1
    ok :p
    dat had ik al verwacht, maar toch, het zou wel een mooie oplossing zijn ;)
     
  20. gerjan

    gerjan Guest

    kheb hem ook. 5000blocks(+/-8mb)sticky die je ook op je pc aan kan sluiten, en dan save games er op zetten, je kan er niet mee cheaten ofzo want aangepaste savegames pakt de normale xbox niet is mijn ervaring...

    je hebt er dus weinig aan, megaxkey(€35) is beter, is zelfde id maar 32mb en in de vorm van een memorystick, je kan hem dus ook als memorystick op de pc gebruiken, ook nog eens goed koper.

    kortom AR is beetje zinloos en veel te duur.(€50)
     

Deel Deze Pagina