Is het moeilijk een active topic pagina`tje te maken? Dat mis ik namelijk best wel, of heb ik het over het hoofd gezien? Voor de duidelijkheid, Ik bedoel dus een pagina waar bijvoorbeeld de 25 topics in staan waar het laatst op gereageerd is.
Ja, dat bestaat... op de hoofdpagina van het forum zie je boven in staan "Bekijk nieuwe berichten". Als je hier op drukt zie je alle nieuwe berichten sinds je voor het laatst op het forum bent geweest...
Bij de pagina waar je alle verschillende forums kunt zien staat bovenaan: (in jou geval) Welcome MrJoinT, en daar boven staat toch gewoon de link? Edit--> te laat
Eum als je op forum klikt & dan op nieuwe berichten. Dan zie je de threads waarop het laatste gereageerd zijn denk ik. Is het dat wat je bedoelt?
Hehe, ja idd, da bedoelde ik. Helemaal over het hoofd gezien , niet dat dat nou zo gek is..........want echt duidelijk issie imho niet gelaatst.
Hmmmm, je bent de eerste die er over klaagt.... dus neem ik aan dat het overgrote deel van de members hem wél kan vinden En ik moet zeggen dat ie toch wel prominent geplaatst staat, daar zo bovenaan de pagina.
Ik moet eerlijk toegeven dat de woordkeuze anders had kunnen zijn. Ik dacht namelijk aan het begin ook dat het iets anders was ( privé berichten ).. Je had het beter "nieuwe reacties" of iets dergelijks kunnen noemen.. Hier is trouwens de link er naartoe : klik
Zit wat in... Trouwens, die link die je gaf is verkeerd: vBulletin Message Please specify some words or valid user names to search on. There were no matches for those that you specified. Dit is de goeie link