[XOne] Activeren starterskit

Discussie in 'Games' gestart door Justixe, 21 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Ik erger me een beetje aan de mods hier. Pablow stelt een goede vraag. Iemand leest de vraag niet goed en geeft een fout antwoord. Direct wordt de thread geclosed.

Pablow probeert het opnieuw, met idd een beetje vage thread-naam, en weer komt er geen duidelijk antwoord. Resultaat: weer een mod die onder het motto

"geen duidelijke thread naam ... geen duidelijke vraag en een hele onduidelijke discussie .. sluit topic"

wederom het topic sluit.

Okee. Ik probeer het nu opnieuw:

Stel, ik koop een starterskit. Hoelang heb ik de tijd om hem te kunnen activeren? We weten nu inmiddels dat het welbekende jaar ingaat op het moment dàt je activeert. Nu willen we weten of er een termijn is aan het activeren zelf.

Ook al is voor anderen het antwoord al wel bekend naar aanleiding van de vorige threads van Pablow, ik wilde ook even melden dat de threads te snel/makkelijk geclosed werden.
    :mad:

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Okay de rede waarom ik die topic heb gesloten is het volgens het beleid (FAQ) en dit staat ook in de Centrale Index

Vanaf heden sluiten wij voortaan threads met een onduidelijke threadtitel (ook al is de inhoud wel duidelijk)

Uit de FAQ:

dus vandaaar

Deze vraag kan je het beste stellen aan de helpdesk van microsoft, maar een logisch antwoord is zolang deze in de winkel te koop is. Echter zijn alle kits uniek dus als je deze later aanmeld ... gaat jouw jaar dan in. Dus Pablow kan gewoon zijn abbonement nemen en zijn gamertag registreren zodra hij een xbox heeft. (echter zou ik zelf niet te lang wachten ... een xbox blijft een verslaving)

In deze Thread hoort deze discussie thuis over het snel sluiten van een topic

Verder is mijn visie heel simpel ... als je een klacht heb kan je dat in deze thread beargumenteerd melden

Is deze gegrond heropen ik hem weer, anders blijft deze gesloten en heb je je feedback gehad

link NB plaats dan wel een link van de thread er bij (dan kunnen wij makkelijker zoeken)

3. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Re: Re: Activeren starterskit

Ok. Kan ik in komen, maar had dan i.e.g. die oudere thread geopend, zodat daar dan alsnog een goed antwoord op de vraag gegeven kon worden. Als die in eerste instantie niet te snel zou zijn gesloten, dan had Pablow ook niet een nieuwe thread hoeven openen met een titel waaruit zijn frustratie duidelijk blijkt.

Beetje frustie als je eerste thread wordt gesloten omdat er een antwoord gegeven is, ook al is die verkeerd, en dat dan je tweede thread gesloten wordt, omdat je verzuimt hebt een goede naam in te vullen en daarmee nog steeds geen antwoord hebt op de vraag. Toch?

Laatst bewerkt: 21 mrt 2003
  4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb mee eens... maar dit is niet de plek voor de discussie. Ik moet wel zeggen dat ik de tekst niet gelezen had, omdat ik het beleid volgde. Het was geen duidelijke titel dus werd de topic geclosed...

On-topic:

als het goed is is het antwoord nu wel gegeven :+

5. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Conclusie: de kits ansich hebben geen directe 'houdbaarheidsdatum'.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb ... Maar om het zekere voor het onzekere te nemen zou ik niet lang wachten voor het registreren ... Maar zolang ze in de winkel te koop zijn kan je de code gebruiken

het blijft een Microsoft produkt he :+

7. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    1: Ik ben met je eens dat die andere thread wat te gemakkelijk gesloten werd.

2: Fardo had beter de topictitel van de "Nog een Keer" thread kunnen aanpassen ipv die thread ook weer te sluiten.

3: Jij had de discussie over het wel of niet goed modereren niet in dit forum moeten plaatsen.

Punt 3 is voor mij een reden om deze thread toch weer te sluiten. Dat spijt, want je discussie over de starterskit is wel geldig, maar je begint zelf met je topic tweeledig te maken. De titel dekt de inhoud niet af en daardoor klopt de thread gewoon niet meer.

Als tegenprestatie maak ik een nieuwe thread voor je aan, en die laten we gewoon staan, mits iedereen on-topic blijft. Verder discussieren over de mods en hun akties in een ander forum svp!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina