Persoonlijk vind ik de oude Xbox headset 1000 x fijner, datel heeft nu een adapter op de markt gebracht die er voor zorgt dat je de oude headset gewoon op je 360 kunt gebruiken : Dit is de volledige link: http://us.codejunkies.com/shop/product.asp?c=US&cr=USD&cs=$&r=0&l=1&ProdID=419 Heeft iemand deze adapter al ergens te koop gezien in een winkel?
je oude headset doet het toch wel hoor. gewoon dat volume kastje eraf halen en gewoon de plug in je xbox 360 controller doen muten en volume kan gewoon via de software.
Ik ben volgens mij een van de weinige die de 360 headset stukken beter vind. Met die oude kon ik nooit met me hoofd tegen de leuning leunen en na een tijdje kreeg ik last van me oren, omdat die headset er de hele tijd op leunde. Maja zo is er gelukkig voor iedereen wat wils. Dus wel mooie voor de gene die de oude fijner vonden.
Ik geef je helemaal gelijk. Je kon er nooit helemaal onder uitgezakt bij zitten omdat dan je headset afviel ofzo. Vind deze wel fijner, niet van goede kwaliteit maar handiger.
Nee het is idd erg handig om eerst naar je dashboard te gaan je instelling op mute te zetten even snel iets te zeggen tegen iemand in de kamer en mute weer af te zetten en weer uit je dashboard te gaan! Nee geef mij maar een knopje wat ik zo om kan zetten! \o/
daar sluit ik me bij aan, en dan niet te vergeten iritantjes die gaan schreeuwen, eerst je volume zachter zetten en als ze dan eindelijk weg zijn weer harder zetten!