Mag ik jullie advies even vragen. Heb net op de HCC een X Box gekocht en wil die aan mijn beamer verbinden om naast games ook DVD's op widescreen (S-VHS ingang) en met dolby digital 5.1 te kunnen bekijken. In de US hebben ze daar een speciale connector voor genaamd Xbox Advanced AV Pack (zie ook http://www.xbox.com/System/catalog.htm?category=adapters . De helpdesk van Microsoft vertelt mij dat hij dat de kabel wel in Europa te krijgen "schijnt" te zijn, maar ze kunnen niet zeggen waar. Ook hebben ze geen antwoord op de vraag wanneer zij wél aktief een hoge resulutiekabel gaan aanbieden. Iemand enig idee waar ik zou moeten zoeken?
hier kun je die kabel wel bestellen http://www.insidesoftware.nl/xbox_hardware.htm ik zal eens kijken of ik op meer plaatsen die kabel nog te koop zie staan edit: ik heb nog maar 1 winkel gevonden op die vorige na http://www.mogpc.nl/Prijslijst exel/PRIJSLIJST.htm dat is de prijslijst op www.mogpc.nl staat ergens iets van online shop die is tijdelijk down maar je kunt via een mail adres dat daar staat nog bestellen ik hoop dat je er iets aan hebt
We hebben hier ook zo'n kabel, we hebben hem gewoon bij de makro vandaan. Ik denk dat je zo'n ding bij gewone electronica winkels ook kan halen. Let trouwens wel op dat die kabel alleen een scart stekker heeft en niet 3 tulp stekkers. Ik heb namelijk net een filmweekend bij scouting gehad maar toen hebben we dus de oude kabel moeten gebruiken omdat de beamer geen scartstekker ingang had.
das de advanced scart kabel Hij heeft het over de advanced AV kabel. Die heeft 3x tulip/ 1x s-video / 1x digital out
Ja dat weet ik zag idd dat het een ander ding was. Maar dat is niet de Nederlandse site. Is dat ding dan wel verkrijgbaar in NL ik heb dat ding nog nooit ergens gezien.
Je hebt de AV scart nodig voor de Optical DTS/D5.1out. Ik heb 'm en het is geweldig. Gewoon gekocht bij Nedgame in Apeldoorn. Op voorraad. Er zit inderdaad een vaste scart aan. Dat vind ik geweldig, want hoe minder stekkers/verbindingen hoe beter de kwaliteit van het beeld. Voor naar je beamer zul je dus een verloopstekker nodig hebben van Scart naar cinch (tulp) of van Scart naar S-Video. Beide zijn in de betere electronica zaak voor een relatief prikkie te koop... Suc6!
Het is me overigens een raadsel waarom bijna alle winkels met x-box accessoires slechts de standaard AV kabel op voorraad hebben. Het lijkt mij toch dat alle x-boxen met zo'n kabel worden uitgevoerd. Wanneer heb je daar nou een extra exemplaar van nodig? Ik denk dat een hoop winkeliers een voorraad voor Jan met de korte achternaam hebben. Konden ze beter de Advanced AV Scart voor inkopen... ]:-
nog ff terugkomen op je vraag ik had al eerder een adres laten zien maar nu heb ik er nog 1 gezien die mischien ook goed is het is wel niet een officieel ding maar er zit dit op Zeer uitgebreide kabel voor de XBOX met "gouden" contakten voor de beste beeld en geluids kwaliteit. RGB-Scart connector Audio/Video out (tulp pluggen) SVHS out Optical out € 19,95 | direkt uit voorraad leverbaar. dit ding kun je hier vinden : http://www.futuremax.nl/xboximg/xb-rgb-plus.htm
okok, ik heb dus de advanced scart cable liggen voor mijn breedbeeld tv.... Maar als ik het nu goed begrijp kan ik gewoon een verloopstekkertje kopen zodat de scarteinde van de advanced scart middels dit verloopstekkertje gewoon aan een beamer kan worden gehangen????? graag ff wat raad, want ik wil binnenkort, zeer binnenkort met 2 boxen en 8 man, 2 maal halo op 2 beamers gaan spelen op mijn werk... thanks m-X
beetje beamer...nieuw? erg duur...heb je een auto voor second hand?..........een goeie,zonder defecte achteraf....tussen de 1500 en 2000 € Let wel op; een beamer gaat niet eeuwig mee...koop je er 1 die al een tijdje heeft gebrand.....al zegt de persoon dat ie weinig branduren heeft....dan kun je er niks mee.....ja een nieuw lamp halen...ping ping...ook erg duur. Huren is een optie,sommige bedrijven/zaken verkopen/leasen ze ook op afbetaling..... Oja,als je er te dicht op zit....wordt je gek