AdBlock - Enable Activex Controls

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pascal, 12 dec 2005.

1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik probeerde net adblock te installeren via de site http://adblock.linkz.com maar zodra ik dat dus probeer geeft hij het volgende aan:

[/FONT]
    [FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]
    Ik heb van alles geprobeerd, onder andere een bepaald progje gebruiken waarmee ik activex spul kon activeren en ook heb ik via internet opties te beveiliging zo laag mogelijk gezet. Het kon niet baten. Ik heb Adblock ook nog geprobeerd te downen via download.com, maar dan staat hij leuk en aardig op mn pc, maar wil hij niet werken omdat mn pc niet weet waarmee ik het bestand kan draaien of openen. Iemand?
    [/FONT]

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Niemand? Ik word namelijk helemaal gebombardeerd door popups op een forum waar ik toch gewoon wil blijven komen.

3. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik je FireFox of HitmanPro met Surfright aan? Dan wordt active X namelijk geblokkeerd.

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    HitmanPro heb ik gehad, maar er weer af gegooid. Ik zou niet weten of dat aan staat via firefox. Kun je uitleggen hoe ik dat uit kan zetten?

5. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Extra ---> Opties --> Webfuncties --> Website's toestaan om programmatuur te installeren --> Toestaan --> site erbij zetten als het goed is.

Ik heb wel is wat gelezen over Firfefox met Adblock. Alleen kan ik me niet meer herinneren waar dat was.

edit/

Toch gevonden:

Adblock extensie installeren. Adblock blokt vaak wel te veel of juist te weinig. Met de Filterset.G kan je filters instellen dacht ik. Zie links hieronder

Extensie Adblock
    Filterset.G
    Instructies Filterset.G
    Extensie Auto-Update Filterset.G

Hoop dat 't hiermee kan gaan lukken.

Laatst bewerkt: 13 dec 2005
  6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Bedankt. Ik denk dat het zo idd wel lukt. Ik had van iemand op dat forum ookal zo'n filtergebeuren gekregen. Ik zal het straks ff bekijken of het nu lukt. Ik ben wat aan het uploaden, dus daar wacht ik ff op :)

Deel Deze Pagina