Ik heb geen idee of dit al langs is geweest maar in ieder geval; als ik gemiddeld 5x per dag van af huis xbw.nl benader krijg ik van de 5 keer 2 keer een admin inlog venstertje. Aangezien ik geen admin ben heb ik geen inloggegevens dus druk op annuleren. Na annulering krijg ik; 'deze pagina kan niet worden geladen' Ik heb geen idee hoe dit kan; ik typ gewoon www.xbw.nl in en dan komt het pop up admin inlogschermpje. Ik heb er zelf geen problemen mee maar ik dacht ik meld het even. Groeten
Geen flauw idee of het scheelt, maar probeer het anders eens met www.xboxworld.nl (of wordt een admin )
Ik altijd xbw.nl en nog nooit gezien. Tijdelijke internet bestanden en cookies verwijderen kan misschien helpen?
Wat voor tekst zie je bij dat admin inlogscherm? Kun je er wellicht een screenshot van maken en mailen naar webmaster@xboxworld.nl
Mensen... Het klopt wat offtrack zegt... Ik merk dat ik dan kom van een beveiligde site wanneer ik dat inlogscherm krijg. Mijn fout dus no harm done..!! Thanx voor de info en de hulp.. Groetjes..