Admins TE streng!!!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Bartho, 22 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bartho

Bartho XBW Security

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik vind dat de admins goed hun werk doen hoor,daar niks tegen.

Maar ik vind wel datze de regels wat mogen veranderen, elke keer als ik een leuk onderwerp zie (en dat ik er ook wat bij wil typen) gaan de admins het stop zetten.
    Dat is tog niet leuk, ik snap als het onderwerp nergens op slaat dan magje het blocke.

maar er was een paar dagen geleden een onderwerp dat ging over oude games voor 2000 dat was leuk, maar na een paar uur was het al weer geblockt door een admin heel jammer.

nogmaal de admins doen gewoon hun werk, maar kan het wat minder(of de regels wat veranderen dat het wel mag ofzo??)??

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Joh, je kunt in het mod-hok.
    Post het daar?

3. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Als je nou even een concreet voorbeeld geeft..

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0

Om de boel een beetje draaiend te houden (het is net als een meester of juf van een school) zullen ze streng moeten blijven. Want er wordt zoveel gepost. Maar ik kan begrijpen dat je er gefrustreerd van raakt (heb ik ook) van het feit dat iemand iets heel leuks is verzonnen en dat het zo gesloten wordt. Maar van het bannen enzo tja het is wel nodig om ervoor te zorgen dat er geen rotzooi komt op dit forum.

5. Bartho

Bartho XBW Security

Leuk Bevonden:
    0
    nou gister hadden we het over oude games voor 2000 ,dat was na een paar uur al gesloten (of twee dagen daarvoor)

en ook nog noemje 5 beste games. dat is tog leuk ??

daar heb ik het over.

6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    "Noem je 5 beste games" zulke threads worden al jaren gesloten, over dat topic van oude games daar kan je je ei hier kwijt.

Als je daar even een link geeft naar die thread dan kijk ik er nog wel even naar ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina