Adobe After Effects

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Gdzr, 22 mrt 2008.

1. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Adobe After Effects
    Creëer animaties en visuele effecten met de industriestandaard
    Breng uw visie tot leven met verbluffende visuele effecten en fascinerende animaties. Werk met geavanceerde gereedschappen en profiteer van de nauwe integratie met de toonaangevende ontwerptoepassingen van Adobe terwijl u verbluffende resultaten aflevert op vrijwel elk mediatype. Ontwerp alles volledig zelf of begin aan uw projecten met een vliegende start dankzij honderden volledig aanpasbare voorinstellingen en sjablonen – allemaal vanuit één gestroomlijnde interface.
    ------------------------

Tutorials:
    VideoCoPilot
    CreativeCow

Show hier je Adobe After Effects Skills, of vraag iets als je vragen hebt.

2. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
  3. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Erg mooi programma om special effects mee te maken. :)

Toen ik een half jaar geleden nog WoW speelde heb ik een keer voor m'n guild een teasertje gemaakt samen met een vriend van me.

Teaser

Afgelopen blok heb ik samen met een stel medestudenten voor film & animatie een spotje moeten maken over geweld op school.

De laatste schooldag (Site is nog niet helemaal af. Maar hij is te downloaden vanaf de blauw link)

Een beetje After Effecten geeft toch een stuk meer sfeer aan het geheel :)

4. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Wat is de beste kwaliteit om op te slaan, want nu krijg je telkens toch van die puntjes enzo

5. collin43

collin43 coolest xbw member

Leuk Bevonden:
    0
    is het moeilijk om zon dingen te maken? en duurt het lang?

6. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
  7. lupaie

lupaie youtube.com/lupaie

Leuk Bevonden:
    0
  8. collin43

Leuk Bevonden:
    0
    waar downloaden jullie dit programma? en is het gratis?

en dan nog een vraag, iedereen kent wel de intro van BLIZZARD games (wow e.d.) is het moeilijk om zoiets te maken? dat het licht zo door te tekst heen schijnt. (net als in de teaser van jeroen)

danku alvast:)

Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Het is van Adobe, dus het is niet gratis, kijk op bol.com vor de prijs. en of het moeilijk is om te maken, er zitten superveel opties in, dus je bent wel even bezig met uitvogelen waar alles zit enzo.

10. collin43

Leuk Bevonden:
    0
    ja okee,, maar in de starpost staat dat er ook 100den standaardanimaties in zitten, zijn dit goed te gebruiken dingen? want ik wil een leuk project maken voor school, en ik zie hier wel veel mogelijkheden in :)

11. lupaie

Leuk Bevonden:
    0
    licht door de letter heen is gewoon een plugin...stroke heet ie volgens mij

12. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Aan het programma hangt een prijskaartje van 999 dollar, maar via de officiële site van Adobe is wel een trial te downloaden.

13. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Trapcode Shine ;)

14. lupaie

Leuk Bevonden:
    0
    ow ja Trapcode Shine....die andere is Trapcode Stroke volgens mij (maar die is minder interessant)

15. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Wat is de beste kwaliteit en het makkelijkst online te zetten, en dan als banner te gebruiken. want het is nu de heletijd bagger kwaliteit.

16. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Ben hier ook mee aan de slag gegaan. Vooral de combinatie van character animatie in flash en dan backgrounds, composities en overgangen in After effects schijnt erg goed te werken.

Zal hier wel posten als ik wat geanimeerd heb.

Edit @ Jeroen: ziet er goed uit, de laatste schooldag. Ik weet hoe fucking moeilijk het is "live action" te filmen. Heb het voor mijn opleiding al een aantal keer gedaan.

De laatste audiovisuele opdracht die we kregen hebben een vriend en ik dan ook in machinima stijl gemaakt. Krijgt leuke reacties op youtube. Is alleen met premiere gemaakt, zitten geen effecten in.

[yt]GLc3HBzfG2k[/yt]

Laatst bewerkt: 3 jun 2008

Deel Deze Pagina