Adobe Premiere

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Gdzr, 11 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Heb een probleem met premiere. Als ik het programma start, dan doet ie het soms wel soms niet. Als hij het niet doet, dan krijg je wel dat laad scherm enzo. Maar dan sluit de pc in eens af. Dit is ook echt alleen met premiere!

Als hij het wel doet, gebeurt dit na een tijdje.

Weet iemand wat er is?

2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Makkelijkste vraag als eerste: Is het een originele of minder originele versie?

3. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    3 keer raden

4. Aerschtuner

Aerschtuner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Support vragen voor illegaal verkregen software is lame. Sorry.

5. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    ^ Als je de originele koopt zou je hier hoogstwaarschijnlijk geen last van hebben. Als dit het geval is kun je hem simpelweg opnieuw installeren.

6. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    heb hem op een andere pc ook gebruikt. en daar werkt het wel.
    @ Aerschtuner
    En ik zou is vragen of iedereen hier al zijn software legaal heeft ? Jij zelf dus ook niet. Beetje programma kopen van paar honder euro. Dus niet.

7. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Iedereen heeft wel iets van illegale software op zijn pc staan. Hij zegt dat alleen omdat jij moet weten dat illegale versies van programma's vrij vaak kuren bevatten en deze niet altijd voor de volle honderd procent werken. Het eerste wat ik zeg is: probeer een herinstallatie

8. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    is dus net op clean install van xp gebreurt. maar zal is proberen.

Wat zou nog meer het probleem kunnen zijn?

9. Aerschtuner

Aerschtuner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja man, beetje betalen voor iets, terwijl je het ook kunt jatten!!! Je zou wel gek zijn. Ik ga mijn auto toch ook niet kopen als ik ze gewoon kan hot wiren en ermee weg kan rijden. Tssss. ;)

Obv heeft iedereen weleens bewust of onbewust een illegaal pakket geïnstalleerd. Ik zeg alleen dat ik het mega lame vind dat je komt huilen als het niet werkt. Als je het koopt kun je Adobe bellen en die helpen je meteen.

10. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Jammer voor Gdzr dat hij bekend heeft dat hij een illegale versie heeft want nu ben ik verplicht hier een slotje op te gooien (gelukkig voor heeft hij al wel goede antwoorden gekregen).

Slotje.

En Aerschtuner, leuk dat je tegen warez bent maar als je niet kunt helpen moet je niet off-topic gaan posten maar het gewoon reporten ;).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina