[XOne] adsl en xboxlife

Discussie in 'Games' gestart door 24Houres, 30 jan 2003.

1. 24Houres

24Houres Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap een ding niet. Als ik in maart mijn xbox aansluit op mijn modem via een 1gb adsl verbinding, gaat dan de download over de gigabyte heen?

Ik mag maar 1 gb per maand downloaden dus gegevens binnen krijgen. Heeft xboxlife hier invloed op?
    Wat is adsl lite?

2. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    je download niets met xbox live, TENZIJ je hier zelf voor kiest.
    bijvoorbeeld een patch bij UC, of extra levels bij splinter cell.

bij het ene spel kost het geld bij de ander niet. ligt aan de makers van het spel of de publishers.

adsl is een wel een kabel verbinding maar volgens mij een minder snelle dan een ja, gewone, of duurdere.
    je betaalt geen tikken maar het is ook weer niet zo snel als chello standaard. VOLGENS MIJ he. ik weet hier ook weinig van. ik heb chello en die is bij mij erg snel en nooit problemen mee gehad.

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Jij hebt waarschijnlijk ADSL lite. Dat betekent een dat je minder bandbreedte hebt dan gewoon adsl (256 kbps ipv 512 kbps) en dat je meestal een downloadlimiet hebt van 1 gb per maand.

Het is nog maar de vraag of je met adsl lite op Xbox Live! kunt, aangezien de bandbreedte daar waarschijnlijk te laag voor is. Dus misschien dat het hele feest voor jou zowiezo niet doorgaat.

Mocht het wel lukken, dan heeft Xbox Live! wel invloed op je gegevensoverdracht, je xbox stuurt namelijk bepaalde gegevens weg en haalt deze ook binnen. Maar als je gewoon aan het gamen bent zul je never nooit niet aan die gigabyte komen. Het wordt een ander verhaal als je downloadable content gaat binnenhalen in de vorm van extra levels en zo. Die kunnen wel aantikken, zodat je kans hebt om over je limiet heen te gaan.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    en al het dat verkeer dat over het net gaat dus ook gamen (das continue info sturen en ontvangen) gaat van je limiet af ... adsl lite is te ligt en gaat (waarschijnlijk) niet werken met xbox live

5. Ajax

Ajax Guest

kan adsl-comfort wel op xbox live want dat heb ik
    ik heb geen download limiet.

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wat is je download- en uploadsnelheid? Daar ligt het aan namelijk.

Volgens mij is Comfort de "gewone" adsl, dus 512kbps downstream en 256 kbps upstream, daarmee kun je gewoon op Live.

7. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    comfort is met 50% verhoogt (de download) 768 kbit/s download en 128 kbit/s upload

8. Ajax

Ajax Guest

ik heb dit
    Download
    Download 54.2 KByte/sec
    Upload 12.8 KByte/sec
    Connection 321.0 Conn/min

ik woon in amsterdam hebben ze nog niet verhoogd.

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dan heb je downstream 512 kbps en upstream 128 kbps. Genoeg voor Live dus.

10. Ajax

Ajax Guest

11. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    kijk op www.kpnadsl.nl, dan kun je kijken wanneer het verhoogd wordt (verschilt per regio)

Deel Deze Pagina