ADSL modem?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Blade, 7 sep 2003.

1. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem een nieuwe provider, namelijk zonnet met de breedband budget aanbieding. Je krijgt er een USB modem bij voor 69 euro. Maar ergens staat dat als je gebruik wilt maken van zonnet breedband, dat je dan een ADSL modem of router nodig hebt, is dat het zelfde als die USB modem? Moet ik die ADSL modem of router er appart bijkopen en zo ja waar?

thx dudes

2. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    het ADSLmodem dat ze bedoelen is hetzelfde als het USBmodem, dus je hoeft er niets bij te kopen
    dit zit als het goed is standaard in eht installatiepakket, wat geloof ik ook gratis is..

3. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    het hoeft niet gratis te zijn, ligt aan de aanbieding...

dus kies een pakket.. en je krijgt alle benodigheden ;)

4. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    je moet wel oppassen dat met het usb-modem je dus geen router krijgt, wel een adsl modem. je kunt dus niet meerdere pc's op de modem aansluiten, dat kan juist wel bij de router.

5. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dit kan wel als je in allebei de computers een netwerkkaart zet en die verbind met een netwerkkabel. Vervolgens ICS inschakelen en je kan allebei op het internet.:) Het nadeel is alleen dat je 1 pc(waarop de modem zit aangesloten) moet aan hebben staan als je met de andere pc op het internet wil.

Deel Deze Pagina