[XOne] ADSL PC en xbox

Discussie in 'Games' gestart door T-box, 3 sep 2002.

1. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    krijg binnenkort adsl op de pc. maar ik wil natuurlijk ook op de box adsl. moet ik dan zoon dikke dure multi pc modem kopen (350 euro!!) of kan ik de handel anders aansluiten? steeds switchen is da mogelijk (afstand ong. 5 meter, andere kamers)
    tis vast een keer verteld geen tijd/zin om door te lezen....]:-

2. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    toch doen:)

3. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Nee kijk even op xbconnect en gamespyarcade.com daar staat het uitgelegd. het enige dat je nodig hebt naast je adsl modem is een HUB (of switch or router) en een paar kabels. Een ouderwetse 10mb/s hub vind je al voor zo'n 30 euro. En die is prima hiervoor.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ligt eraan : Ga je via een ethernet modem en kaart of een USB modem?

5. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook adsl en xboxconnect maar bij mij start het programma niet eens op hij loopt telkens vast. Iets met VPN ofzo krijg in ieder geval als ik het opstart het mooie blauwe windows vastloopscherm in beeld. Ik heb er een 2de netwerkkaart inzitten die naar de HUB toegaat en daarvan weer naar de xbox. Maarja hij start het programma al niet eens op dus.......... En er is ook nog STEEDS GEEN OPLOSSING GEVONDEN. =( =( =( =( =( =( =( =(

6. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    heeft hier iemand Mxstream waar xboxconnect het wel gewoon doet?!

7. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    week nie moet alles nog in huis halen dus alle opties staan open.
    wat is goedkoper:D /beter

8. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Ik heb hetzelfde probleem met xbconnect en mxstream.

En tod van xbconnect vertelde me dat het inderdaad een conflict is met "microsoft virtual private networking" wat wij gebruiken om een verbinding te maken.

Hij heeft nog geen oplossing genoemd. Erg Grrrrr want iedereen is zo positief over xbconnect :mad:

Als iedereen die dat probleem heeft hem nou eens emailt (vind je op de xbconnect site onderaan de faq pagina) dan zijn ze misschien eerder geneigd om een oplossing te creeren, en dat moet kunnen want gamespy doet het wel.

Laatst bewerkt: 17 sep 2002
  9. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Oh en T-box.... ethernet is iets stabieler en geeft minder gedoe dan usb.

Denk zo... via usb moet je een ethernet kaart in je computer zetten en het xbox signaal altijd via je computer routen... waarschijnlijk ook straks op xbox live.

Als je een ethernet aansluiting neemt... kan je gewoon een hub tussen je modem en pc zetten en daar gewoon direct je xbox in pluggen, en kan je zo dus ook straks direct met je xbox online.
    En nog een voordeel... als je toevallig 2 pc's mocht hebben, heb je ook direct een netwerk thuis via die hub.

10. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    multi pc modem???

bedoel je misschien een router met ingebouwde switch??

11. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    tnx man, maar zou je nog een link kunnen geven waar het ff uitgebreid uitgelegd staat?

12. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
  13. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    moet ik per se een ethernetkaart als ik de xbox er ook op wil aansluiten. das veel duurder, hier ff een lijstje van xs4all.

Multi-PC (router) modem EUR 354,03 (incl. BTW)
    Ethernet EUR 238,03 (incl. BTW)
    USB EUR 99,95 (incl. BTW)
    ADSL zonder modem EUR 79,03 (incl. BTW)
    :confused: :confused:

14. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    (niet vragen hoe, want me zwager heeft het gedaan..)

Ik heb ADSL, en 2 netwerk kaarten in me PC, en hij doet et!! :)

15. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Dat heb ik dus ook (gehad) en bij ons gaf hij een fout aan met VPN adapter?

Waar heb jij xboxconnect van gedownload dan? en welke upgrade heb je gebruikt?

16. XBOXjunkXL

XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi ik heb ook xbox_connect gedownload en precies gedaan wat in de handleiding stond en het werkte perfect!! Heb een CAT-5 kabel gelegd van mijn Xbox naar de Hub het programma gestart halo op multiplayer klaar gezet en games joinen totdat hij op je tv aangeeft dat hij een game gevonden heeft !! en dan maar gaan met die banaan trouwens "capture the flag" is zeer bruut....!!!! Maar ik heb trouwens de laatste versie kgeloof ver 2.0 full + upgrade en werkt allemaal prima!:p

Deel Deze Pagina