Beste Forum vrienden,
Bedankt voor alle behulpzame tips en suggesties.
Zaterdagmiddag heb ik nog maar eens met de helpdesk gebeld, want na het opnieuw installeren van Windows XP werkte het nog steeds niet.
Na 10 minuten wachtten kreeg ik weer iemand van de helpdesk aan de lijn. Die wist mij te vertellen dat er een fout zat in de wijkcentrale database en dat ze daar een back-up van aan het draaien waren. Tevens zei hij dat ik om 21.00u diezelfde avond weer gebruik kon maken van mijn ADSL verbinding.
Ik heb de man vriendelijk bedankt en was al lang blij dat het niet aan mijn computer lag. En warempel toen ik een half uur later weer verbinding probeerde te maken, deed ie het weer. Relaxed, en toen maar weer aan het downloaden geslagen.
ps. het lag dus niet aan mijn firewall,
ook niet aan mijn virusscanner,
ook niet aan mijn instellingen,
ook niet aan windows XP,
en ook niet aan Kazaa (lite).
En maar goed dat ze geen limiet hebben op ADSL Comfort want ik zit al dik over de 10GB... ghegheghe
Mensen bedankt en tot sinas!
Laatst bewerkt: 15 dec 2003