heej mensen, We zijn misschien van plan om hier ADSL Pro in huis te nemen want van Chello wordt ik nu wel moe van :{ Ik dacht dat we Demon konden nemen, of weet iemand een betere provider? En wie heeft hier trouwens ADSL Pro, en hoe snel is het?(zal wel lekker snel zijn ) Thx, Mota15
Versta jij onder de "pro"de snelste ADSL? In iedergeval ik neem ook de snelste en we nemen tiscali als provider. En op de testen die ik heb gezien was het ong 160 tot 180 kb/s dowloaden. (bij goeie servers dan)
Voor online games is je upload ook van groot belang. Bij Demon heb je een aantal varianten met een upload van 512kbit. Helaas zit ik voorlopig nog vast aan mijn abonnement, maar daarna stap ik zeker over naar Demon.
Ik heb zelf Zonnet ADSL Basic [768/128] en ik ben hier zeer tevreden mee. De upload is een beetje aan de lage kant vooral voor online games. Ik baal ook een beetje dat eerst mijn abbonement(53 euro) met 3 euro verhoogt werd voor bestaande abonnees [het zogenaamde Gratis spam- en virusfilter] en vervolgens verlaagd naar 45 voor nieuwe abbonees.