adsl WEER in snelheid verhoogd!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door BLADE_314, 29 nov 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Dames en Heren, ik heb net van Rul3l3eR !)uCkY et mooie bericht gehoord dat KPN de snelheden van ADSL lite, basic en extra weer gaat verhogen!! En niet zo'n beetje! Lite wordt nu bijvoorbeeld 1024 down!

Et zal rond 15 jan. gebeuren...Thought you should know!

Source

(in et kader onder de ouwe verhogingen)

2. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Er was al een treadje van :)

klik

3. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    ik heb gezien dat die van zonnet ook zijn verhoogd... en ik had het niet eens door:{

_O_

4. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    oeps sorry...niet gezien...vond et ook al raar er nog geen threat was....:9

En trouwens k heb ook zonnet...en k merkte et weldegelijk...hij ging met downloaden van 30 naar iets van 40kbite/s

_O_ _O_ _O_ maar nu zal et iets van 120 worden _O_ _O_ _O_

Ode aan kpn!!

5. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tjaaa zelf heb ik ook kpn adsl maar er zijn nu ook andere adsl aanbieders die voor goedkoper meer download snelheid kunnen geven daarom denk ik dus dat kpn dit doet zelf vind ik het wel beter want ben er nu al dik te vreden mee download nu met 230 kb en een upload van 65 en na 15 januarie zal ik dan rond de 400 gaan met downloaden

6. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Whoohoo.
    *Aait KPN

(NEE NIET DAAR :mad:)

:p

7. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    DOM!!!! :mad:

Ik betaal hier 52 euro voor ADSL Basic. Dat gaat nu dan naar 2048 en blijft op 320 up!

En dan kost lite 25 euro of minder en dan heb je gewoon 1024/320.

IK VOEL ME GENAAID NU MET ADSL BASIC OMDAT ALLEEN DOWN SNELLER WORDT EN UP HETZELFDE BLIJFT! :mad:

IK HOOP dat KPN inziet dat ze voor de Basic klanten de UP dan maar naar 640 moeten gooien ofzo.

8. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn download gaat van 2048 naar 4096. Echt gruwelijk 8)

9. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    k weet niet hoe et met andere providers zit maar mijn lite kost 29.95 (zonnet)

maar met die upload heb je gelijk in

10. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Daarom zeg ik dat...
    Waarom download sneller en up gelijk?

Ik heb paar maanden terug Basic genomen puur om op Xbox Live te kunnen. Nu heb je met die Lite al meer dan genoeg.
    Aangezien ze Lite up zelfs al 320 maken mogen ze die Basic ook omhoog gooien, anders is het niet reeel. :{

11. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat ze dat doen omdat de up van lite gewoon belachelijk laag was...en k zou me kunnen voorstelle dat de kosten voor kpn in verhouding te hoog worden als ze een up van 320 nog een keer gaan verdubbelen.
    Maar wie weet bedenken ze zich nog.

We mogen niet echt klagen...hadden ook kabel kunnen hebben |:-

12. Veggie

Veggie Guest

Lekker ....

13. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Ik klaag uiteraard wel. Ik betaal dan gewoon het dubbele tov een Live abo en krijg alleen maar dubbele down ervoor terug. Dat is het mij niet waard. Ik heb dan aan die lite voldoende hoor maar kan helaas niet terugstappen.

Hoop dat KPN doet zoals eerst... melden van: basic en fast krijgen hogere upload. Zo niet, ben ik erg boos en bel ik vaak kpn enzo en provider en dat ik van mijn contract afwil enzo.

14. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1

jah.....succes daarmee

15. Kurupt

Kurupt G-Unit

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met masterchief 007 eens. Ik heb ook het basic abonnement en aan lite heb ik voldoende voor XBL. Dus ook ik betaal 25 euro PER MAAND te veel. Als ze de upload nou zouden verhogen, is het een andere zaak want dan ist zn geld waard vind ik

16. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    *schopt @home kabel basic
    een upload van 7 kilbyte/sec..dat kan toch niet in deze tijd 8)8)
    tijd voor ADSL

17. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Ben blij dat je het met me eens bent. De Lite abo's natuurlijk niet want kan hun niets schelen.
    Als wij Basic abo's maar flink veel mailen en bellen naar die KPN dan moet zoiets wel lukken en dat hun doorhebben dat het niet reeel is.

2 opties:
    1 ) Ze verhogen niet het netwerk en laten het maar zo.
    2 ) Ze behandelen alle abo's eerlijk (aan duurdere abo's verdienen ze trouwens stuk meer...)

Laatst bewerkt: 29 nov 2003
  18. Kurupt

Kurupt G-Unit

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb basic, wat betekent dat je 1024/320 hebt van Zonnet en ik heb download van 112.3 kb/s, een upload van 32.3 kb/s en een ping van 12 Ms. Mag niet klagen :D

www.speedtest.nl

Anyway deze snelheden haal je dus dadelijk ook met lite wat meer dan genoeg is voor XBL. Dus wat moet ik nu met duur basic?

Laatst bewerkt: 29 nov 2003
  19. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    ja maar hun bedoelen dat ze et niet eerlijk vinden dat lite nou ook een upload van 320 krijgt...en die van basis etzelfde blijft...(download gaat wel 1024kb/s omhoog bij basis, tegenover 616kb/s bij lite)

20. Kurupt

Kurupt G-Unit

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind trouwens optie 1 van masterchief 007 niet aan de orde. Je downloadsnelheid wordt zomaar gratis verdubbeld, Ze moeten zorgen dat het allemaal in verhouding staat wat dus nu niet het geval is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina