Klopt, tenminste als het een 'KPN-connected' provider is, dus de Internet Service Provider bandbreedruimte van KPN huurt. Tiscali en wanadoo hebben naast een 'via KPN' pakket ook (in sommige plaatsen) een eigen ADSL netwerk en ik weet niet of die snel genoeg. Maar het minimum van Xbox Live is dacht ik iets van 512 down en 128 up. Standaard van KPN is tegenwoordig 1024/328 ofzo dus dat is mooi
dat staat toch allemaal in de faq als ik t goed heb?? anyways is adsl lite ook al voldoende. je moet alleen ff je upload in de gaten houden. die moet rond de 128 kbps zitten (of 16 kbyte als k t goed heb, maar is hetzelfde) dan moet je maar ff op www.speedtest.nl kijken of je snelheden goed genoeg zijn
Hoe snel moet mijn internet zijn voor Xbox Live? Jouw provider moet aan de volgende eisen voldoen. > De minimale download, upload en ping snelheden zijn: Download snelheid: 48.0Kbyte/s (384.0Kbit/s) Upload snelheid: 16.0Kbyte/s (128.0Kbit/s) Dit kan je testen met www.speedtest.nl of navragen bij jouw ISP (internet service provider) --------- Uit de Xbox Live FAQ