Er is een nieuw adsl aangekondigd en gaat binnekort van start in uk: tweakers.net: wauwie dit lijkt me egt geweldig alleen moet het niet al te duur gaan worden
jah, maar de meeste mensen die veel internetten hebben al adsl/kabel dus word de ADSL dan gewoon geupdate naar ADSL 2 ofzo?
dat zal toch wel 24mbit/s (= 3mbyte/s) zijn voor binnen 2 km en 200kilobyte/s voor mensen die rond de 7 km zitten? anders is het namelijk wel een heel groot verschil. en zit iedereen dan 2 km van een centrale af? zo niet dan ga ik met de gewone adsl sneller dan met adsl2+ als ik nu bijv. 7km van een centrale af zit.want ik ga nu met 250kbyte/s
jah, ik weet niet hoeveel ik van zon centrale afzit maar ik ga nu 220kbute/s maar als ik straks heel veel van zon centrale afstaat ga ik misschien wel langzamer...
Het blijven dezelfde centrales als ik het goed begrijp... dus moet je even opzoeken hoever je er nu van af zit.
Je huidige modem zou dat nie aan kunnen. Simpelweg updaten heeft dus geen zin. Je zal eerst een nieuw modem moeten hebben. en waarschijnlijk heb je tegen die tijd ook weer nieuwe apparatuur nodig om het op je PC te kunnen brengen.
tja dat zou je ook hebben ged8 toen we van inbellen naar adsl gingen, moest je ook eerst een modem hebben
De meeste netwerk kaarten hebben 100mbps dus dat lijkt me geen probleem, alleen zullen er indd nieuwe modems moeten komen denk ik...
ja maar de modems niet, de netwerkkaarten hebben rond de 400 meestal(de meine dan) en ik denk dat iin de nieuwe computers ook die nieuwe modems zulle zitten
Ik ook, dit soort stunts die beschreven zijn hierboven heb ik allemaal gezien. Gezien en geflopt. BTW, Glasvezel komt binnenkort naar Rotterdam (volledig).[]