Ik heb er op het begin gelijk 1 gekocht maar vond het wel tegenvallen.Van de ps2 zie je een behoorlijk verschil maar hier zag ik het niet echt.Zal wel niet krachtiger kunnen(lol)
kwam erachter toen ik mijn creative inspire 5300 nader ging bekijken dat er geen optisch opzat, of is daar ook een oplossing voor dit heb ik al in een thread gevraag maar geen antoord op gehad.
Hmmmz, is het nou een optische INgang of UItgang die op die kabel zit. Want anders kan ik dolby wel bij mij thuis vergeten, er zit namelijk op mijn dvdspeler (ingebouwde versterker) een optical OUT, dus UItgang. Somebody?, anybody?, everybody? ...... SCREAM! Ciao
Ja daar heeft die echt wat aan aan zo'n post zeg, het is een uitgang van de xbox die met de kabel wordt doorgegeven.
je hebt ook een gewone scart kabel en ik heb geen dolby digital levert dit dezelfde beeldkwaliteit op als de advance scart kabel?
Op de advanced scart kabel zit natuurlijk een optische UITgang, als je een optische INgang had, hoe kan je dan van geluid genieten