Advanced AV Pack

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Boeiend, 5 mei 2003.

1. Boeiend

Boeiend Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het geval is bijna altijd zo dat je de Advanced Scart Cable niet aan kunt sluiten aan een beamer omdat die geen scart (stekker hoe je het ook wilt noemen) ingang heeft. Dan moet je dus me de standaard av cable gaan werken en dan heb je geen Dolby Digital.
    Nu bestaat er de Advanced AV Pack de amerikaanse versie van de Advanced Scart Cable.
    Deze heeft een optical uit gang en standaard scart uitgangen composit video en l/r audio. En ook een S-video uitgang. Ik wil zo'n kabel hebben zodat ik ook met een beamer dolby digital kan hebben. Alleen deze kabel is amerikaans en mijn vraag is dus werkt ie dus wel goed met een europese Xbox. En waar moet ik zo'n ding kopen online heb ik heb nog niet gevonden?

2. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    waar is die s-uitgang dan? xie em nie

3. Phrenetic

Phrenetic Gamer.nl Fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je gewoon aansluiten maar er is ook een hele goede 3rd party kabel (ik gebruik deze ook) die naast de scart en optical aansluiting ook s-video en composite aansluitingen heeft. De connectoren zijn allemaal verguld en er zit een degelijke kabel aan. Het is zelfs mogelijk om de scart output op RGB of s-video te zetten.

^ kabel

^ close-up connectors

Kijk eens op Lik-Sang.com

Met verzendkosten zit je ongeveer op dezelfde prijs als een originele adv. scartkabel. Overigens zijn de optische kabeltjes daar ook erg goedkoop ($4,99 / 1,5 mtr.)

Mocht je twijfelen aan de shop; ze zijn absoluut betrouwbaar, hebben de site ook in het Nederlands beschikbaar en bestellingen met Global Priority (de goedkoopste verzendoptie) zijn er ongeveer binnen 7 werkdagen.

Laatst bewerkt: 5 mei 2003
  4. Boeiend

Boeiend Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ doerak15 die zit aan de zeikant net als de optical out (het zijn aansluitingen die niet uitsteken) ziet er ongeveer het zelfde uit als die kabel van Phrenetic.

@ Phrenetic oke de kabel werkt dus op een EU Xbox, maar ik wil geen 3d Party spullen ik vind echte Microsoft dingen veel beter. En een optical cable heb ik al (heb allang 5.1 set met advanced scart cable) maar moet wel goede kabel hebben voor beamer(film/game weekend bij scouting, roeleert) en Dolby Digital.

Is er Misschien niet iemand die een gamewinkel(niet online) weet waar ze deze kabel (Advanced AV Pack) hebben het liefst ergens in Rotterdam.

5. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    moet je met 5 man doen krijg je een hoop korting lees ik.

6. viper

viper .: | Xbox Master |:.

Leuk Bevonden:
    0
    dat lik-sang is best wel leuk zie ik....lekker goedkoop (hardware dan). En vooral die guns, ze hebben er aardig wat.......:9

7. pjotr

pjotr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De avanced AV pack werkt ook op een Pal xbox, heb zelf namelijk de xbox via de avanced AV pack aangesloten op mijn Epson TW100 beamer (via S-video). Ik heb deze besteld bij futurezone.

8. Boeiend

Boeiend Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op het plaatje bij lik-sang staan kabels. Worden die bij futurezone ook geleverd?

9. pjotr

pjotr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde dat ik de kabel gekocht heb bij futurezone, weet niet of ze ook de lik-sang kabels leveren kijk anders effe op
    futurezone

10. Boeiend

Boeiend Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik al gedaan en toen zag ik dat ik die winkel al kende, zit onder/naast V & D in Rotterdam Centrum. Ik denk dat de kabels er wel bij zitten want ik heb in dat winkeltje de High Definition AV Pack ook gezien(had toen ff moeten vragen naar Advanced AV Pack) daar zitten de kabels ook gewoon bij(in officiële USA verpakking). Dan moet ik maar ff kijke of ze die kabel hebbe als ik weer eens in de stad ben(heb geen zin in 7 € verzendkosten).

11. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm het is wel een beetje raar eigelijk er zitten 2 aansluitingen op ??

12. Boeiend

Boeiend Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dus, boeie. Normale aansluitingen voor losers, composit video en optical out voor normale gamers en een S-video uitgang voor mensen die teveel geld hebben(beamer).

Deel Deze Pagina