Kan iemand mij uitleggen wat nou precies n advanced scart is? ik zie t veel staan op t forum maar weet nog niet wat t is. En wie weet een goede doby suround 5.1 speakerset die natuurlijk makkelijk op de xbox is aan te sluiten zonder allemaal kabels te hoeven kopen etc. En hoeveel kost dat ongeveer?
dat zocht ik ook, weet alleen als je 'm meteen op je xbox wil laten aansluiten dat je veel geld nodig heb (wat ik er niet voor over heb, moet sneller internet kopennnn)
Koop een creativ 5500D kost rond de 200 euro heb je geen kabel's nodig maar misschien wel een advanced scart cabel
yep is een lekker ding. Kost trouwens 175 Euro. Ik kan het weten want ik ben er een trotse bezitter van.
waar moet die optisch uit inzitten dan? in je tv ofzo? (sorry maar ik heb d'r 100% geen verstand van )
die optisch UIT zit op de Advanced scart...IN moet je in een setje hebben om t surround te krijgen btw doe ff rustig man, Trams verplaatst m alleen omdat ie in t verkeerde forum stond:{
hij kan 'm ook verplaatsen zonder er --> hardware bij te zetten, relax, sorry... maarre thnx voor de info
als ik werk (wat ik al bijna heb nu ) dan ga ik die ook kopen ik heb niet echt een super grote slaapkamer (nou ja, voor een slaapkamer wel groot, maar net geen huiskamer ) dus hoor je 't geluid dan ook errug mooi? of hoor je het alleen goed als je het in een grote ruimte plaatst?
HCC beurs Lijkt mij juist dat hij in een kleine kamer mooie klinkt dan een grote. Het enige nadeel is dat de boxjes geen extreem lange draden hebben.
kijk eens hierzo www.computerland.nl daar verkopen ze ze voor 183 euro 175 was een aanbieding op de HCC
ik heb ook een 5500D gekocht op de HCC voor €167,- bij computerland. ff een advanced scart cable erbij gekocht en ik kon gelijk spelen (eerst ff alles aansluiten). is echt een relaxt setje, zeer goed geluid, mooie boxen en makkelijk aan te sluiten op xbox en pc.