Advanced SCART kabel en Philips tv

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BoUtErSe HIQ, 15 jun 2003.

1. BoUtErSe HIQ

BoUtErSe HIQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dames en heren hier mijn probleem gepresenteerd. Een tijdje geleden besloot ik, naar aanraden van een vriend, om een Advanced SCART kabel te kopen. Zo gezegd zo gedaan en gekocht dat ding. Maar na het aansluiten had ik niet het idee dat er veel verschil in kwaliteit van de beelden optrad. Mijn tv is van Philips (blackline S als iemand geïnteresseerd is) en mijn vriend zei later (erg handig) dat bij een van zijn vrienden met een philips tv ook niet zoveel verschil zag. ligt het aan mij of aan mijn tv of hoe zit dat ? op de tv van mijn vriend was namelijk een groot verschil te zien als hij eerst de gewoon kabeltjes aansloot met de SCART adaptor en die toen verwisselde voor de Advanced SCART kabel. HELP ME PLZ

2. Maft

Maft Xbox addicted

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet zien dat je je advanced scart kabel aansluit op je scart ingang die RGB ondersteunt. Meestal is dit SCART ingang Nr1.
    Check je Handleiding van je tv maar eens ;)

3. ewout

ewout Addicted 17-05-02

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook geen ruk verschil zie :) heb ook een philips tv ( 55cm, aardig ding ) op de kleine Sony van m'n vader zie ik daarintegen een flink verschil...

De kabel zit in mijn RGB ingang, maar als ik van ingang wissel... zie ik nog geen verschil :)

4. mischa

mischa Guest

hoe kan je zien of je scart rgb ondersteunt???
    zit het er altijd op ???
    need to no voor mijn toekomstige 5.1 setje 8)

5. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    meestal staat onder de scart ingang 3 puntjes of game o.i.d.
    sommige tv's o.a. "oudere" sony tv's gaan automatisch naar het composiet signaal, deze tv's moet je handmatig omzetten naar rgb.

6. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Waarschijnlijk ZIE je het verhschil gewoon niet, er is zeker wel een verschil, met de scherpheid van de kleuren. Het kan zijn dat je een redelijke nieuwe (lees: goede) tv hebt, en dat er daardoor minder verschil te zien is. Maar ik weet 100% zeker dat er verschil is!

Deel Deze Pagina