Kan er mss iemand vergelijkende screens posten van games met gewone scart en advanced scartkabel? ik zou graag eens het verschil zien vooraleer ik mij er een aanschaf...
EHm dan moet je screens maken van een TV scherm, das niet 'gebruikelijk' of je moet je TV weer doorlussen met je PC..
Ja, dat moet toch mogelijk zijn??? Heb net opgemerkt dat ik deze topic beter bij hardware geplaatst had, mja. Kan je niet met een digitaal fototoestel pics maken van je tv scherm met en zonder adv scart kabel?
Hmm het zou me verwonderen moest je verschil zien met een gewone digitale camera, en dan nog op een stilstaand beeld...
Vriend van mij gebruikt die advanced scart cable... maar vooral voor het geluid. Hij heeft zo'n surround set weetje wel, kan ie met een optisch kabeltje zo in z'n radio stoppen. Video beeld wordt ook wel wat beter, maar om em alleen daarvoor te kopen. Greetz SpLoP
Maar de veel goedkopere svideokabel geeft toch ook goed beeld? Niet zo goed als de advanced scart waarschijnlijk, maar toch ook goed.
Nope.........volgorde in kwaliteit voor games: 3. Ranzige standard issue tulpkabels 2. S-Video 1. RGB SCART En dan nu voor DVD: zie top 3 games