Advanced Scart kopen (plus vraag)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Yi-Long, 21 okt 2002.

1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Nadat ik net erachter kwam dat myn nieuwe dvd speler schitterend beeld geeft via RGB (de video-output instelling stond eerst op video....stupid me(!), maar in my defence...ik hebd e dvd speler pas sinds donderdag dus had de handleiding nog niet doorgebladerd :))

Ok ik ben nu dus 100% overtuigd van het superieure beeld dat een RGB kabel geeft, en wil nu dus zo snel mogelyk de advanced scart cable kopen zodat myn speller er binnekort ook zo uitzien, maar ik vind 30€ nog iets te duur (ik ben en blyf een krepzertje :p ) dus toen ging ik ff online kyken by wat online stores, en zag by dvdcrave.com een advanced AV staan voor 18€ ofzo excl. verzendkosten. Er stond alleen geen plaatje by.
    Is dit hetzelfde als de advanced SCART cable (Ik GOK van wel maar weet niet 100% zeker) en weet iemand misschien nog andere goedkope sites of winkels waar ik dat ding kan halen?

Alvast bedankt...

2. *JeMaDo*

*JeMaDo* BOEH!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je met deze kabel ook je Xbox op je stereo aan kunt sluiten... ben ik hierin ook zeer ckers geinteresseerd!

3. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Er is hier een speciale DVDCrave thread en daar komt ook een gast van DVDCrave moet je daar maar eens vragen of het de officiele adv. scart van xbox is.

Deel Deze Pagina