Advanced Scart

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door kaliet, 1 dec 2002.

1. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Hoi mensen, ik speel nog steeds xbox met die normale kabel die bij het xbox pakket zat, misschien is deze vraag al veel gesteld, kon niet veel topics hierover vinden met zoeken, maar mijn vraag is dus: Is dit echt een mega verschil tussen advanced scart en die normale aansluiting? want 29 euro vind ik nou niet echt goedkoop, en moet ook nog voorbereiding treffen voor xbox live (internet aansluiting enzo, die nog genoeg gaat kosten etc...)

greetzZ

2. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Voor beeld kwalitiet niet super veel. Ik zie dat je Dolby suround heb, hoe heb je die op je xbox aangesloten als je geen adv scart heb

3. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    uhm ff denke, volgens mij een rood en wit kabeltje in de tv, en die door naar de radio boxen, en dat zijn ook een rood en wit kabeltje....

4. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heb je dan geen dolby maar kan aan mij liggen

5. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    dolby bass ofzo

6. Chrisvr2000

Chrisvr2000 Gamer P.S.

Leuk Bevonden:
    0
    een ding is wel zeker. tis geen dolby surround wat je hebt wat dat kan gewoon niet. misschien heb je wel meer dan 2 boxen erop aangesloten maar dan heb je nog niet meteen dolby surround.
    daarvoor heb je de adv scart kabel nodig.

7. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ok, leuk, heeft er iemand een advanced scart en kan diegeen vertelle of 't 29 euro waard is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8. ReApHeR

ReApHeR Graveyard Squad

Leuk Bevonden:
    0
    Dolby surround kan wel degelijk. Ook wel dolby pro ligic genoemd geloof ik? Maar das gewoon stereo sound over een aantal boxen knallen. Erg slecht geluid, en zeker niet aan te raden.

Dolby digital 5.1/6.1 is dus totaal anders. Daar heb je niet links en rechts (stereo) maar 6 of 7 kanalen. Altijd 1 sub en de rest (links/rechts etc) Klinkt dus vele malen beter.

9. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    mja, me sig is veranderd in leuk geluid, maar is er hier iemand die WEL ONTOPIC kan praten?

en by the way, dit geluid klinkt cker wel lekker hor, als je bass aanzet, en dan cosmic gate - over the rainbow, cker wel genieten, en dolby digital is misschien wel mooier, maar kost ook ff wat duurder he... en ik ben aan het sparen voor een fatsoenlijke verbinding voor xboxlive

Laatst bewerkt: 1 dec 2002
  10. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    koop die advanced scart nu maar want het beeld word scherper (vooral op de nieuwe digitale tv´s) en het geluid is echt 10 keer beter als je hem kan aansluiten op de versteker met dolby digital 5.1 (kijk wel of je een optical in op je versterker hebt zitten anders werkt het niet)

11. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    uhm kan het ook dat 'r een optical zit in de achterkant van je radio? :)

12. n3m

n3m Nosy

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dat is meestal optical uit

13. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    heb jij dan dolby digital op je radio:confused:

14. n3m

n3m Nosy

Leuk Bevonden:
    0
    nee daarmee kun je t geluid van de cd speler doorlussen naar een ander setje

15. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    hij heeft het toch over een radio:confused:
    en geen CD-speler;)

16. n3m

n3m Nosy

Leuk Bevonden:
    0
    ....

:{

waarschijnlijk is het gewoon een stereo torentje waar een cd speler ingebouwd zit (neem dit niet te letterlijk :p)

17. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een tv (DUH) en daar zit een kabel van de tv naar de achterkant van de radio, en die speelt dan zeg maar het geluid van de tv ook af, dus heb je geluid uit de radio, en uit de tv zelf, en op de radio zit ook nog een knoppie met dolby bass die je aan kan zetten, oja en ik moet 'm op line zetten als ik 't geluid van de tv dus wil horen via die boxen, hoe heet 't dan? dat geluid uit m'n radio van de tv met dolby bass?

18. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    ff een tip voor de mensen met de advanced scart als je hem in de optical in zet moet je WEL op de versterker kiezen voor het digitale kanaal voor geluid en niet gewoon op standaard houden anders heb je nog steeds het analoge geluid.

Deel Deze Pagina