ik heb een vraagje over de advance scart die ik heb aangeschaft! na het inpluggen van de kabel gaf mijn tv aan dat hij dat ondersteunde dus dat zat goed en toen ik project gotham city gng spellen begon het. mijn saved games deden het niet meer omdat die oude kabel maar 50hz door gaf en die niewe advanced 60 hz en dit vind ik vreemd ,omdat ik een 100hz breedbeeld heb hoe kan ik nu van die 100hz gebruik maken!!!
Klopt...maar zover ik het weet is dat alleen maar bij PGR Ik moest ook helemaal overnieuw beginnen met PGR, omdat ik een VGA BOX had aangeschaft die ook alleen maar op 50hz werkt
ik heb deze kost 50 euro en ik ben er zeer tevreden over deze is nieuwer kost 70 euro ...weet ik verder nix over, wellicht is ie wel beter ze zijn alletwee te bestellen via www.futuremax.nl
Thanx Apron! Ik ga die van 70 euro bestellen. Daar schijn je ook op 858x525 mee te kunnen spelen. Dat wil ik wel eens zien Kan ik mijn XBoxje tenminste ook meenemen naar LAN parties enzo, zonder met mijn breedbeeldje te hoeven sjouwen.