Ik heb er al meer over gehoord. De Advanced Scartkabel.....maar wat doet het??......krijg je er beter beeld door of zo??....en zo ja waar kan ik dat ding dan kopen??
Als je TV RGB ondersteund is de beeldkwaliteit veel beter. Er zit een optische aansluiting op voor Dolby Digital. De winkels die de Xbox verkopen hebben meestal ook deze kabel op voorraad.
Ok thx.....zal ik eens effe gaan kijken.....Enig id hoeveel dat ding kost??.....Enne dat RGB.....het is geen breedbeeld ofzo.....weet niet of dat uitmaakt....zal effe kijken in de handleiding
RGB hoeft geen breedbeeld te zijn, ook gewone 4:3 tv's hebben RGB. Je krijgt er betere beelden van, vooral sherper. Ik heb um zelf ook gehaald, ik d8 dat ik er ongeveer 30 euro voor had betaald.
Maar is het het wel waard, prijs kwaliteit verhouding, zal ik opzich wel merken dat het mooier word bedoel ik dus?
Nou, ik zie wel redelijk wat verschil tov de normale scart kabel. En voor mensen met een 5.1 setje is het zowieso een must, anders wordt het aansturen van alle geluidskanalen een beetje lastig
Ooit het verschil gezien in quake tussen 16 bit kleuren en 32 bits kleuren?? Dat maal 2 voor het verschil in diepte in kleuren krijg je in Halo op een digitale tv.
De advanced scart kost nog steeds 30 euro de andere rgb kabels zonder de mogelijkheid tot 5.1 sound kosten 10 euro ja Edit: Ah ik zie het al jij bedoeld die third party advanced scart cable maar meestal is dat rotzooi.
sinds wanneer gebruikt een tv bit om het aantal kleuren te wijzigen? :? Of ik begrijp je gewoon verkeerd en je bedoelt gewoon dat het verschil zo groot is...
Ik denk idd dat je hem verkeerd begrijpt. Maarre over die advanced kabel, ik zou hem alleen kopen als je zeker weet dat je em voor 5.1 geluid gaat gebruiken, of als je zeker weet dat je tv RGB ondersteunt, hoe je daar achter moet komen zou ik niet weten maar misschien gewoon in je handleiding van je tv
Hmmm ik gebruik dan de gwone scart en de advanced door elkara maar ik vind dat het opzich niet zo heel veel uitmaakt je hebt alleen heldere kleuren meer niet
Weet je hoe oud RGB is??? dat is een van de oudste technieken om een tv aan te sturen, ja niet alles van vroeger is kut. Dus ik denk dat alle tv´s wel om kunnen gaan met het signaal.
Is GEEN rotzooi geloof me, hang daar die vergulde optische kabel aan en je hoort geen verschil. Ik heb ze alletwee getest de originele en de import en ik hoorde geen verschil, en ik ben een audiofiel dusuh.....