Nou binnenkort mogen we dus 2 games uitkiezen. Ik heb dus nu Halo en PGR.. fps en shooter. maar hier willen ze ook een leuke adventure, welke zijn er en welke zijn echt koel? en welke komen er nog? of een gaaf platformspel voor mijn zusje
Shrek voor je zusje? Genma missch. voor jou... heb hem zelf niet heur(geen tijd veur) en anders komt er morgen missch. nog wat nieuws bij. Ik hoop zelf heeeeeeel erg op Gun Valkyrie.
De nieuwe toevoegingen zijn NBA Inside Drive 2002 en Azurik, maar ik ken Azurik wel van zien maar zijn er hier mensen die het al gespeeld hebben? (ik dacht niet dat beide games hier al te koop waren)
Azurik mijden als de pest. Schijnt absoluut niet leuk te zijn. Heb nog geen positieve review over dat spel gelezen.
Moet je voor de grap eens kijken op X-Box Addict en dan zul je zien dat er reacties zijn die uiteenlopen van zeer belabberd, tot reacties van mensen die een vervolg willen
damn wat heb je altijd zuigopmerkingen zeg. anyway, shrek? NAH ik moet het ook leuk vinden eigenlijk ODDWORLD wordt het denk ik. die lijkt me ook wel lachu. dan wacht ik verder wel op project ego ofso.