Ik snap het sentiment, maar als je hier langer dan een jaar komt, dan heb je deze banner op die positie vaker gezien. Deze is ongeveer een jaar geleden verdwenen door een forumupdate en eigenlijk puur en alleen door luiheid niet teruggekeerd.
Nu is hij terug en is het weer even wennen, maar laten we het niet overdrijven het is immers maar 160 pixels die je mist en geeft XBW de mogelijkheid advertentieinkomsten te genereren.
Als iemand een beter idee heeft over waar deze banner kan staan op het forum, dan hoor ik 't graag though!
In een later stadia wil ik ook graag wat frontpage informatie verwerken in de strook, ala teamxbox forum! Ben daar erg van gecharmeerd.
Feedback welkom, maar laten we niet uit het oog verliezen dat het voor jullie (en mij) weer even wennen is en uiteindelijk maar een kleine 160 pixels verschil uitmaakt, maar dat het voor ons een groot verschil kan maken in te genereren inkomsten, wat vervolgens een verschil kan maken in de kwaliteit van de website in het algemeen, etc.
Klik om te vergroten...