Op the website van tothegame.com staat een advertisment van een brunnette met een mes in haar hand. Ik kan alleen negens op klikken om er meer over te weten te komen. Ik vraag me af of het een advertentie is van een spel. Weet iemand hier misschien meer over? Ik vraag het me namelijk al een tijdje af. Sinds ik de tothegame site bezoek staat deze advertisment eral en heb ik geen andere advertisment gezien.
Is denk ik gewoon een placeholder, omdat ze geen andere (betaalde) banners voor die plaats hebben. Zoals je bij ons soms een leeg veld ziet op de bannerplaats.
Die adversisment bedoel ik, het plaatje lijkt net echt alleen die haren zijn nep. Is het misschien iemand van tothgame.com?
Ik dacht dat het een "paranormale survival thriller" zou zijn en dat het spel "Tothe Game" zou gaan heten. Verder was ik gewoon nieuwsgierig of het op de Xbox uitkwam.
ben je nou serieus??? Dit is gewoon precies wat Mirik en Jorrit zeggen: een placeholder, oftewel: opvulling Daar moet je niks achter zoeken
Mijn laatste post was niet serieus, maar ik dacht eerst wel dat het misschien een spel was. Dat wilde ik even zeker weten.