Hey mensen, ik heb sinds dit weekend een Xbox met PGR. Eigenlijk wilde ik vanavond een nieuwe game kopen (voor de afwisseling), maar ik weet niet zo goed welke. Halo liever niet omdat die toch alweer uit gebracht wordt met XboxLive ondersteuning en PGR hebbik dus al. O ja, ook geen Fighting game (Mortal Combat enzo) tenzij die absoluut roelt natuurlijk Enig idee voor welke game ik het beste kan gaan? Thnx! --- inod3 http://www.the-node.org/
De Halo en pgr die gaan uitkomen met Xbox-live ondersteuning, zijn compleet andere spellen dan diegene die er nu in de winkel liggen. Dus eigenlijk word het dan Halo2 en pgr2, misschien is Amped iets voor je!
Ik zou toch gewoon voor Halo gaan. Halo is een absolute MUST HAVE voor de Xbox. Zonder Halo ben je eigenlijk geen echte Xbox'er!
als je race freak bent kan je nog Rally Sport Challenge kopen Tony Hawk Pro Skater 3 roeleert Halo Roeleert als shooter Abe is ook wel funny Bloodwake is ondanks negatieve berichten wel fun (vooral mp) Fuzion frenzy is multiplayer fun Simpsons Road Rage is een een onwijs leuke alt voor Crazy taxi kijk een op www.xboxworld.nl
Ik moet een keuze maken tussen Halo en Abe Odyssee. Welke moet ik nemen. Oh ja, gisteren was FedEx aan m'n deur, ik heb ze het adres van de zaak opgegeven. Ze komen 'm hier afleveren.
Ik denk dat ik dat ook wel doe, gewoon Halo kopen. Abe 1 en 2 heb ik al op de PC. Heb nu Project Gotham Racing, Mad Dash, Crash Bandycoot, Amped en Fuzion Frenzy.
Crash is zoals op de PS1, maar dan mooier en leuker. M'n vriendin speelde dat altijd op de PS1, daarom hebben we 'm nu voor de XBOX gekocht. Je moet gewoon lopen en kristallen vinden, maar allerlei wezens en mannetjes proberen je tegen te houden. Heel mooi gemaakt grafisch. Ik heb het spel tot nu toe maar een kwartiertje gespeeld. M'n vriendin al een paar uurtjes. Mad Dash is ook heel leuk, je moet gewoon de race uitrennen. De speciale stunts ben ik nog niet uit, want die zijn heel moeilijk uit te voeren. Maar ik begin het te leren. Je moet gewoon zo hard en snel mogelijk rennen en gebruik maken van springboxen, dingen die je op moet pikken en moet gooien en rails waar je aan moet hangen om sneller te glijden, zo moet je tijd winnen. Allebei heel leuk, alleen CB is het zo dat je het maar met 1 persoon kan spelen. MD kan je met meerdere. Wie wil een stukje uitleggen over Halo. Is het een soort Doom.
Halo, lijkt op niets op Doom jongen!! Het is gedeeltelijk een FPS dat wel, maar echter wel een tactische.. Je kunt rondrijden in Warthogs(soort futuristische jeep), en dan kan je kiezen of je rijd, of op de passagiersstoel zit om te te gaan schieten of je kan achterop de wagen het schutterskanon pakken(das wel leuk).. De A.I. in het spel is heel erg hoog, er wordt steeds overal op gereageert.. Je bent bijv. met je manschappen bezig om een paar Aliens kapot te knallen, je manschappen blijven op ze knallen, zoeken dekking enzo, en jij gaat bijv. achterom een rots langs om ze vanachter in de rug aan te vallen.. Ik zeg je dit, dit spel moet je beleven... De besturing werkt perfect met de Controller.. En het blijft gewoon leuk!!
van welke planeet kom jij wie kent Halo nou niet kijk is op http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=games&id=0 Maar halo moet je echt hebben, geen twijfel aan.
Beste MEKin, Kom gewoon ff langs in de GameSyndicate Das bij de kubus woningen en kan je Halo uitproberen! Dan weet ik zeker dat je hem gaat kopen
Ik wacht op SSX Tricky.. Die wacky snowboarding trick/race game.. Komt ergens in Juni uit in Europa..