Advies/hulp gevraagd bij kapotte(?) dvd drive

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Scarabeast, 25 sep 2011.

1. Scarabeast

Scarabeast Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen,

Sinds ongeveer een week doet mijn xbox raar... Hij wilt games niet afspelen en als ik dan bijv. de HDD verwijder/systeem cache wis/ aan- en uit zet, dan speelt hij ze opeens wel weer af... Maar dit is ook niet altijd het geval...
    Wanneer hij de games wel afspeeld maakt hij een raar geluidje in het begin.
    Ik heb al gekeken bij het probleem oplossen op de xbox site maar dit hielp niet veel, alleen tijdelijk zoals uit de bovenstaande tekst kan worden opgemaakt.
    Wat is nu het beste om te doen? Ik heb verhalen gelezen van mensen die hun xbox open maakte en zagen dat er een stekkertje half in zat en dat het daarna opgelost was, maar wanneer ik dit wil doen verbreek ik de zegel... Nu heb ik toch geen garantie meer maar als ik deze verbreek accepteren ze hem toch niet wanneer ik hem opstuur voor reparatie ivm met modding etc?
    Weet iemand wat ik het beste kan doen?

Alvast bedankt en met vriendelijke groeten,

Bas

2. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    als je garantie hebt contact opnemen met microsoft en binnen 3 weken heb je hem gerepareerd terug.

3. Scarabeast

Scarabeast Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik dus niet meer :c
    Toch maar opsturen voor reparatie dan?

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dan betaal je bijna €100 ;)

5. Scarabeast

Scarabeast Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke, maar zelf vervangen is niet echt een optie lijkt me? Of is t allemaal niet zo moeilijk en duur?

6. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Koop gewoon een nieuwe haha.

7. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Als je geen garantie meer hebt, heb je naar mijn mening weinig aan die reparatie waarvoor je 100 euro mag dokken.

Aangezien je geen garantie meer hebt, neem ik aan dat je nog een oude 360 hebt. Dan zou ik het sowieso eerst zelf proberen. Mocht het niet lukken, dan koop je gewoon een slim, daar zit veel meer meerwaarde aan dan een gerepareerde oude 360. ;)

Laatst bewerkt: 25 sep 2011
  8. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Of je zoekt gewoon op marktplaats de goedkoopste console met zo min mogelijk erbij. Ik heb een zo goed als nieuwe Arcade versie gevonden die na het verkopen van de controller me nog maar €55,- gekost heeft. Chromen DVD knopje en lade kun je makkelijk verwisselen zonder de console open te maken (:. Faceplate eraf, bovenste grijze deel eraf, linker clipje los en dan een beetje pielen en open houden met je andere hand. Kwartiertje werk. Simpel.

Deel Deze Pagina