Af en toe een nieuw artikel...?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door High 5, 28 dec 2006.

1. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, feestdagen dus en bij het verplicht gourmetten een halfrauw gehaktballetje naar binnen gewerkt.
    Voordat je het weet ligt de hele redactie van XBW aan de maagpomp.
    :b:
    Ik kan me geen andere reden bedenken om een nieuwssite als XBW vrijwel een hele week niet van 1 enkel nieuw(s) artikeltje te voorzien...

Voor iedereen die ook eens iets nieuws wil zien op de homepage:
    Stuur je "Van harte beterschap" wens voor de redactie in, in deze draad.

Beste XBW redactie, van harte beterschap en dat jullie maar snel uit je winterslaap-coma mogen geraken!

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Het zijn feestdagen, ook voor hun dus gun ze wat rust ;). Bovendien is er met deze periode nooit veel gamenieuws. Ik heb eigenlijk de afgelopen week maar 2 nieuwsbericht gezien over de 360 (dat geen gerucht was), dus het kan best zijn dat ze daar hebben over gekeken ofzo. Ik denk dat je die 2 of 1 van die 2 nieuwsberichten (waarschijnlijk meer dan 2 tegen dan) binnekort op XBW mag verwachten, dunkt me.

Laatst bewerkt: 28 dec 2006
  3. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Indd, geruchten lees je hier nooit op xbw.
    Dus dan zou je maar naar een andere site moeten gaan.
    En winterslaap-coma...:{ grow up man! Ik begrijp je punt wel, maar toch..
    En laat ze het lekker zelf uitzoeken wat ze doen. En ze waren al op zoek naar nieuwe redactieleden, geloof ik, pasgeleden?O-)
    Maar goed, je ziet niet veel nieuws op de mainsite maar dat heeft Mirik al tig keren uitgelegd in verschillende topics en het komt er dus op neer dat er geen geruchten gepost worden en voor de rest heb ik geen zin om zijn zinnen te herhalen of er verder op in te gaan.

4. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    Het is niet zo dat er geen nieuws was, de afgelopen week.
    Als je andere sites (andere sites? Ja...andere sites) gaat afgrazen op nieuws dan weet je dat dat best nog wel meevalt.
    De redacties van die andere sites (andere si...ach laat maar) hebben hoogst waarschijnlijk toch ook de feestdagen gevierd net als de onvolprezen redactie van XBW maar waren wel in staat hun sites up-to-date te houden.
    Maar...een nieuwssite zonder nieuws is als een Italiaan zonder zijn hand aan zijn kruis, als een Bram Moskowitz zonder criminele klanten, als een koningin Beatrix zonder flaphoed, een fotomodel zonder bolletjes cocaine of als een Amerikaanse president zonder moslimvrees.
    Wakker worden mensen!
    :thumbs:

Edit: O ja, voordat ik het vergeet: Peter Jackson is ONBELANGRIJK!

Laatst bewerkt: 28 dec 2006
  5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb den afgelopen week maar 2 of 3 vernoemenswaardige nieuwsberichten tegen gekomen. Niets over Peter Jackson en ik ga genoeg sites af om een vrij goed overzicht te hebben over "al" het nieuws.

Vergeet ook niet dat XBW niet zo maar klakkeloos kopieert van een andere site... .

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Af en toe een beetje rust. :'-(

Op de release van een of andere boute arcadegame na weinig nieuws. Begin volgend jaar zal het weer loslopen. Nu lekker rustig aan doen.

7. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Er zou toch een nieuw redactie lid komen?
    Ik zou het al doen voor niks,gewoon om de site in orde te houden:cool:
    Gewoon elke maand 4 of meer revieuws..mensen hebben weer wat te lezenO-)

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hehe, nou`ja ik heb even gezien welke games ik volgend jaar wil halen ik heb er nu al spijt van dat ik een 360 heb gekocht >_> er zijn zoveel games die goed zijn .

Ik zou wel reviews wille maken maar ik heb een heeele slechte spelling en ligt het aan mij of hebbe jullie nog steeds geen Gears of War review?

9. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    haha kerel je hebt GOW al dus waarom zou je nog een review op xbw willen lezen? :confused:

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    xD gewoon ben benieuwd wat hun er van vinden :p snappie.

11. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    dat is waar, ze kopieeren hun eigen nieuwsberichten en veranderen de bovenste drie regeltjes om het echte nieuws te vertellen. :thumbs:

Maar goed, dat er zoveel topics over worden geopend zegt wel iets. Je kan stoer doen en je 'non-geruchten','alleen eigen nieuws' uitspraken volhouden maar geloof niet dat je daar mee mensen naar je site trekt maar eerder wegduwt. En dan kan het heel goed zijn dat je opeens niet meer de grootste xbox site van de benelux bent.

neem toch een paar mannetjes aan, ze doen het voor niks en er zitten er heus wel tussen die wel aardig nederlands kunnen. Je verliest er niks mee, maar je kunt er genoeg mee winnen.

12. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe...
    Kijk eens goed op de homepage, daar staat al maanden lang een pol over het belang van Peter Jackson voor de Halo film.
    Weet je nog, de Halo film?
    Je kunt het mooi vergelijken met een bericht in je dagblad:
    "Charles Lindbergh vliegt over de oceaan!!"

Daar trek je wel adverteerders mee, lijkt me. :thumbs:

Welke "grootste Xbox site van de Benelux" was er ook alweer vergeten door meneer Microsoft bij het uitdelen van Halo 3 betapakketjes?
    Dat is later met een beetje bedelen wel weer goed gekomen gelukkig, maar het is toch een beetje een veeg teken...

XBW blijft een leuke site, echt waar, maar een nieuwssite?

13. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Please, zij.;)

Ja, ik ben het opzich wel met je eens. Dat is wel jammer van de reviews en opvallend dat er geen GOW review is.

14. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, meestal hebben ze dan als excuus van we wilden de game eerst grondig bestuderen... nou hebben ze tijd zat voor gehad die rekels:B:

15. DonGevity NLX

DonGevity NLX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het een beetje lui, en zinnetjes van 'er was geen nieuws' slaat al helemaal nergens op. Er zijn ook Engelse sites waar het nieuws vandaan gehaald kan worden.

Ik snap best dat ze lui zijn met de feestdagen, maar ga dan niet zeggen dat er geen nieuws was :/ (En ja ik zit zelf bij de redactie van een andere site)

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat is het verschil tussen xbw en andere sites. XBW heet er voor gekozen om eigen nieuws te vinden en niet het nieuws van een andere site te kopieren

17. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    en zo hoort het, hier zul je geen nieuws vinden over GoW2 is in aantocht, wat sommige andere sites wel doen zonder het zeker te weten, kijk 2 zal komen, maar het is en blijft een gerucht, dus zul je het hier niet vinden, XBW komt alleen met feiten, dat vindt ik genoeg, beterdan al die loze berichtjes van: Wij hebben vernomen dat Gow2 eraan gaat komen de waarschijnlijke release date zal november 2007 worden... bla bla zo vermelde onze bronnen... (Twee 13-jarige die Gow uitspeelde):+

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Kijk op een weblog kunnen dat soort berichten makkelijk geplaatst worden. Je moet het nieuws met een korrel zout nemen. Ik zou wel graag wat meer interviews zien of gewoon wat meer info over bepaalde aankomende games

19. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op andere site's zijn er ook geen nieuws dus...

20. TheWalrus

TheWalrus Guest

Het is relatief, als ze een idiote creatieve geest op de site zetten die allemaal maffe dingen schrijft, heb je meer leespret maar is de inhoud minder belangrijk. XBW brengt nieuws als het officieel is en schrijft review na uitgebreide tests (in tegenstelling totsites die reviews snel af willen hebben). Bovendien is het allemaal vrijwilligerswerk (toch?).

Mochten ze meer artikeltjes nodig hebben.... ik heb nog een archief aan briljnte columns... die niets, maar dan ook echt niets... met xboxen te maken hebben ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 2 jan 2007

Deel Deze Pagina