Afsluiten verschillende games?.

Discussie in 'Algemeen' gestart door pucky, 26 dec 2006.

1. pucky

pucky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Sinds kort ben ik in het bezit van een xbox360 en heb er ook een paar leuke games bij,maar nu valt het op dat het moeilijk is om games af tesluiten(stoppen!)B.v.b. bij F.E.A.R extraction point als je wil stoppen kan ik ook niet vinden hoe je dan moet saven en afsluiten.
    Ook Gears of War kan ik niet afsluiten om terug te gaan naar het Xbox scherm(of hoe je dat ook maar noemt?).
    Je moet toch ook kunnen saven zo dat je niet bij het begint hoeft te beginnen.
    William.

2. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    Het word meestal automatisch opgeslagen .. en zolang het nog niet is opgeslage moet je gewoon maar door blijve gamen .. of het spel op Pauze zette ..

3. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    Bij GOW kan je niet saven.. dan word alles automatisch gesaved bij een checkpoint.. wanneer je iets eerder of iets later stopt met spelen ben je dan je vooruitgang vanaf je laatste checkpoint kwijt..

4. pucky

pucky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de reactie ja dat dacht ik al dat je niet altijd kan saven,maar bij Gears of War geeft niet als je vaker een bepaalt moment moet overdoen dat is zo mooi (HD)dus dat is geen straf?.
    Maar hoe kan ik stoppen met een spel afsluiten ik kan dan niet vinden bij Fear of Gears of War,ik open dan maar de dvdspeler lade van de xbox360!! maar dat hoort niet zo?.
    William.

5. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    je klikt op de Xbox guide ding .. ronde ding in het midde .. en dan op Y ..
    dan ga je vanzelf terug naar het hoofdscherm .. *)

maar de lade openen is volgens mij niet egt schadelijk ofzo hoor .. :)

Maar doe het gewoon maar volgens dat eerste wat ik je vertelde .. ;)

6. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    Maar tja ,. je mag mij ook wel bedanke voor mijn snelle reacties hoor .. ;) *)

7. pucky

pucky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat doe ik ook 'ik bedank jouw ook voor de hele snele reactie hoor???.
    Ik ga het proberen nog een bedankt,nu hou ik op!!.
    William.

8. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    ja echt geweldig just another gamer dat je zo ontzettend snel reageerde! je wordt vast genomineerd voor nederlander van het jaar! ( ja ik weet dat dat al geweest is).

Maar is het nou echt nodig om zo te vissen naar complimenten/ woord van dank?

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    DVD-lade opendoen is geen probleem, dan stopt het spel gewoon. Bij de meeste spellen is er geen functie om terug naar het dashboard te keren, maar de guide-knop indrukken en daarna op Y werkt altijd, zelfs bij bc games. Toch is de reden dat ik een spel stop meestal dat ik een nieuw spel erin ga doen, dus 9 van de 10 keer doe ik simpelweg de lade open.

Graag gedaan 8)

Deel Deze Pagina