De ene keer pakt mijn XBox een DVD wel en een andere keer weer niet (het betreft dezelfde DVD). Tevens gaat de speler brommen bij het afspelen. Herkent iemand deze problemen met het afspelen van DVD's.
Ik denk dat je dvd speler niet helemaal correct is, of dat er op je dvd krassen zit.. Heb je ook problemen met games?? Als ik jou was zou ik hem opsturen voor reparatie!
Het kan wel het is niet onlogish ik heb het ook gehad sommige dvds zijn region ik weet ook niet precies van dat in houd maar die doen het niet op mijn xbox
Dat zijn de regiocodes!! Er is per werelddeel een regio gegeven!! Dus met je Xbox die je in Europa hebt gekocht kan je alleen maar europese dvd's kijken (regio 1 of 2 als het goed is) . Als je een Amerikaanse box hebt, kan je de amerikaanse dvd's kijken, etc. etc. .!!! Maar zijn probleem is dat de dvd de ene keer wel wordt gepakt en de andere keer niet, dus dat heeft niets met zijn regiocode te maken!! (zover ik weet)..
dit heb ik ook gehad wat ik zou doen is dat ding gelijk terug brengen want je betaald wel geld terwijl dat ding een beetje raar doet en daar heb je dus gewoon niks aan want nu doet het brom brom maar later mabye wel boem BOEM!!