Afstandsbediening werkt niet..!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Black FoX, 28 okt 2003.

1. Black FoX

Black FoX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Steeds als ik mijn afstandsbediening voor de xbox wil gebruiken moet ik eerst een stuk of 10 keer erop slaan.
    Dan gaat de batterij weer goed staan denk ik en dan doet die het wel.
    Wie heeft dit nog meer?
    En wat doe je eraan, want het is denk ik niet echt goed voor het apparaat als je er alsmaar op zit te beuken. :{

2. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je er al eens aan gedacht de batterijen te vervangen? :D

3. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    euh? ik stel voor om er andere batterijen in te steken of ze op te laden

4. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    Even kijken of de batterij(en) wel goed contact maken met die plaatjes aan de boven- en onderkant. Zonee, dan moet je die even proberen te verbuigen zodat het wel goed staat denk ik. Als dat niet het probleem is moet je contact opnemen met de Xbox Service Lijn ofzo..

5. Black FoX

Black FoX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Die batterijen doen het dus wel, maar ik denk dat het wel aan het contact met de boven- en onderkant ligt.
    Zal eens proberente buigen :+

6. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Terug gaan naar de winkel, mits je het bonnetje nog hebt. De winkel moet naar behooren werkende producten verkopen....

7. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    Tha raptor heeft gelijk...je kunt um ut beste terugbrengen naar de winkel als ie niet goed werkt, kijk eerst gewoon ff of alles wel goed zit in de afstandsbediening waardoor je iedere keer eerst op dat ding moet meppen..ut kan heel mischien ook aan je xbox liggen...probeer um gwoon te ruilen en werkt de volgende ook niet dan bel je gewoon naar microsoft...that`s the best solution:p

8. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    Tha raptor heeft gelijk...je kunt um ut beste terugbrengen naar de winkel als ie niet goed werkt, kijk eerst gewoon ff of alles wel goed zit in de afstandsbediening waardoor je iedere keer eerst op dat ding moet meppen..ut kan heel mischien ook aan je xbox liggen...probeer um gwoon te ruilen en werkt de volgende ook niet dan bel je gewoon naar microsoft...that`s the best solution:p

9. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb er nog nooit problemen mee gehad misschien je baterijen dat kan wat je ook ka proberen is met iets te veertje wat uit trekken dan zitten ze er wat steviger in

10. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb dit ook gehad, dat de afstandsbediening het niet deed, je kunt dan ook helemaal niets met de dvd functie, eerst paniek toen nieuwe batterijen en hij deed het weer....ik vind slaan nooit echt een goede oplossing..vaak verniel je het apparaat nog meer....of waren de batt. leeg en heb je hem nu gemold omdat je er 10 keer op geslagen heb:)

11. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jongens en Meisjes wat hebben we hiervan geleerd

Slaan is nooit de Beste oplossing want dan kan je het alleeen nog maar erger mollenO-) O-) O-) O-)

12. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    dank je MCdale....de wijze oude man heeft gesproken :+ nu mogen jullie weer gaan rossen

13. gerjan

gerjan Guest

of laser-signaal-ding :p zit niet goed? als je bon hebt, terug naar de winkel, als je te veel gaat verbuigen kan het wel eens afbreken

14. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    LOL:p :p :p :p

Deel Deze Pagina