Componenten: Xbox, Xbox live, Amped 2 en een thrustmaster freestyler controller (zo'n board'achtige joystick speciaal voor snowboarden/ skaten/ etc.) Probleemstelling: De thrustmaster freestyler heeft geen 'ingang' voor modules zoals de 'live communicator'. Het spel Amped ondersteunt prima 'live' i.c.m. een freestyler controller -maar- ik kan dus niet communiceren (praten/ luisteren) met andere deelnemers. Aansluiten via een 2e controller/ 2e poort werkt niet (en naar ik heb begrepen gaat ook niet werken). Oplossing: 'aftakken' van signaal en omleiden naar de communicator. Heeft iemand dit al eens geprobeerd? Is er een soort 'splitter' voor de xbox? Kan ik de kabel opensnijden? Is er een alternatief voor? Opmerking: dit probleem heb je m.i. voor alle controllers zonder zo'n ingang in combinatie met 'live'. Wie weet hier meer van? Of heeft een link waar ik meer kan vinden?
In theorie zou het moeten lukken hoor. Je kabeltje open snijden,de juiste draadjes pakken,en die vervolgens aansluiten op je headset. Bij een controller MET ingang voor modules in elk geval wel. Ik denk alleen,aangezien jouw controller geen ingang voor modules heeft,ze de draadjes ook maar weg gelaten hebben ervoor. Ik neem aan dat die headset op 2 of 3 draadjes zou moeten werken,maar waarom zou je die draadjes toevoegen als je toch geen ingang hebt voor bv een communicator of memory card? Greetz Angelo